"Primárním cílem Baťa café je poskytnout našim zákazníkům něco navíc, zpříjemnit jim nakupování, ale také jim nabídnout příjemné prostředí pro setkání s přáteli v centru Prahy," vysvětlil záměr marketingový ředitel Baťa Lukáš Ohanka.
Prodej bot on-line |
Nový koncept testoval obuvní řetězec letos v březnu a podle Ohanky se setkal u zákazníků s velkým ohlasem. "Pokud bude projekt Baťa café úspěšný, je jeho rozšíření reálné. Soustředit se budeme na naše patrové prodejny," dodal šéf marketingu. Firma však neuvažuje, že by kavárny otevírala i samostatně, mimo své prodejny s obuví.
Kavárna na Václavském náměstí je umístěna v suterénu největšího obchodního domu firmy Baťa. Zákazníky u 14 stolů obslouží dva až tři číšníci. Kavárna se rozkládá na 150 metrech čtverečních a je nekuřácká, obslouží tak jen zájemce o kávu nebo sladké.
Espresso vyjde v Baťa café na 50 Kč, café latte na 55 korun. Je možné, že časem se objeví slevy provázané s nákupem módy.
"Uvažujeme o zvýhodněných cenách. Při útratě nad určitou hodnotu uvažujeme o slevě na kávu nebo dokonce za kávu za 1 Kč," dodal Ohanka. Otevírací doba je stejná jako v celém obchodním domě, tedy od 9 do 21 hodin.