Jako řada spoluobčanů jsem koncem zimy dostal do poštovní schránky leták společnosti Bauhaus. Mimo jiné v něm byla i nabídka kufříku na nářadí s dvěma přídavnými boxy za údajnou super cenu 189 korun. Když jsem však zašel do ostravského Bauhausu, kufříky měli, leč bez přídavných boxů. Prodavačovo vysvětlení bylo lakonické: »Chyba tisku.« I renomovanou německou firmu tisknoucí své letáky v Rakousku může tato chyba postihnout. Jen se divím, čím to je, že jako padá krajíc na zem vždy namazanou stranou, tak i chyby tisku bývají v neprospěch spotřebitelů.
Rostislav Krkut, Frýdek-Místek
Uvedený kufřík jsme skutečně prezentovali v naší nabídce. Vzhledem k neobvyklému zájmu o něj byl však dočasně vyprodán. Náhradou byl kufřík větší, ale bohužel bez přídavných boxů. Zákazníkům, kteří projevili zájem o kufřík s boxy, byl tento dodán za reklamní cenu dodatečně. Domníváme se, že došlo k nedorozumění mezi naším zákazníkem a prodavačem.
Ivan Forgáč, vedoucí nákupního střediska Bauhaus Ostrava