Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Béda Trávníček balí Kolo štěstí. Mountfield chce vymyslet jiné slevy

  16:52aktualizováno  16:52
Legenda tuzemského marketingu obchodních řetězců - Kolo štěstí v Mountfieldu - letos definitivně skončí. V reklamách naoko kolo štěstí skončilo mnohokrát, tentokrát je ale konec definitivní.

V Kole štěstí si zákazníci Mountfieldu mohou losovat slevy. | foto: Mountfield

Maskot firmy Béda Trávníček pravidelně vyzýval k nákupu na poslední chvíli, než akce s losováním skončí, aby se pak za pár měsíců kolo znovu objevilo na prodejnách. Teď však končí podle majitele a generálního ředitele Mountfieldu Ivana Drbohlava úplně.

"S Kolem štěstí končíme na vrcholu, kdy se již samotná akce stala fenoménem úspěšně zvládnuté prodejní akce. Máme na co navazovat a do budoucna přijdeme opět s něčím novým," řekl Drbohlav. Naposledy kampaň spustí ve čtvrtek, před Vánoci skončí a pak půjdou kola štěstí do šrotu. Maskot firmy Béda Trávníček dál pokračuje.

Mountfield nasadil Kolo štěstí poprvé před patnácti lety, lákal s ním zákazníky především v obchodně slabších měsících. Lidé si na něm při nákupu losovali různě velké slevy nebo dárky.

Podle Mountfieldu kola štěstí využily za 15 let tři miliony zákazníků, kteří tak ušetřili 3,5 miliardy korun na slevách. "Hned od prvních let jsme díky této akci v daných měsících získali často i více než 90% podíl v jednotlivých prodejních komoditách," tvrdí Drbohlav.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.