Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Billa v českých obchodech spouští vlastní rádio, má i svou ranní show

  13:16aktualizováno  13:16
Supermarkety Billa v pondělí spustily ve svých českých prodejnách vlastní rádio. Bude vysílat pro zaměstnance i zákazníky po celou otevírací dobu. Dosud řetězec pouštěl v prodejnách informace o slevách z akčních letáků oživené hudbou. V ČR provozují vlastní rádio i diskonty Penny Market, které mají stejného vlastníka jako Billa - REWE Group.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Leila Hamdanová pro iDNES.cz

Zákaznický program bude vysílán každý den od 7:00 do 21:00 hodin a nově přibude živá ranní show pro šest tisíc zaměstnanců z 220 prodejen. Ranní show má pracovníkům zpříjemnit vstup na ranní směnu a bude je informovat o všech důležitých novinkách z centrály, nebudou chybět ani písničky na přání.

„Speciální naživo vysílaná ranní show bude sloužit pro komunikaci novinek společnosti, akcí i marketingových kampaní a nových projektů, které plánujeme,“ uvedla marketingová ředitelka společnosti Simona Breen.

Rakouská skupina REWE již vlastní rádio vysílá z Vídně pod značkou Radio Max v obchodech v deseti zemích s celkovým zásahem 10 milionů posluchačů například pro tamní Billu, Bipu, Merkur nebo Penny. Například program pro české obchody Penny market, který hraje ve všech 373 prodejnách, má na starosti desetičlenný tým moderátorů, redaktorů a reportérů.

Opačnou cestou se o loňském adventu vydaly hypermarkety Globus, které ve večerní nákupní špičce vypnuly ve svých prodejnách hudbu. Podle řetězce se novinka setkala s pozitivním ohlasem zákazníků.

V řetězcích se hudební podkreslení stalo běžnou součástí nakupování. Hudba dokáže podle psychologů zpomalit vnímání času, ovlivnit náladu či průběh nakupování. Již desítky let mnoho psychologů analyzuje její vliv na nakupování či na čas strávený v obchodech ve všech jejích složkách - hlasitosti, tempu, tonalitě či žánru. Studuje se i způsob, jak hudební styl ovlivňuje útratu.

Autoři: ,


Nejčtenější

Řetězce zveřejnily, kolik platí pokladním, a stejně o ně mají nouzi

pokladní, ilustrační snímek

Výše průměrné mzdy, kterou platí řetězce prodavačům a pokladním, byla donedávna tabu. Předloni ji začal zveřejňovat...

Jak jedí chudé rodiny? Před výplatou o chlebu, po ní pizza a ovoce

Krajíce natřete hořčicí a domácí majonézou, navrch rozdrobte čedar.

Na jídlo a potřeby pro chudé může Česko čerpat 700 milionů korun z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám. Většina...



„Levná“ pracovní síla není levná. Rumuni v Česku vydělávají víc než Češi

Ilustrační snímek

Občané Rumunska, kteří pracují v České republice, mají vyšší průměrnou mzdu než zaměstnanci s českým občanstvím. V...

Japonská společnost se omluvila za zaměstnance, protahoval si pauzu na oběd

Fast food, Japonsko

Japonská městská vodárenská společnost se na tiskové konferenci pro média omluvila za to, že jeden z jejích zaměstnanců...

TEST DNES: Pivo v plechu rychle stárne, už po pár týdnech může být zvětralé

Test plechovkových ležáků

Od piva z plechovky asi nikdo nečeká, že bude chutnat jako točené. Ne každý už ale ví, že se často nevyrovná ani...

Další z rubriky

OBRAZEM: Myší trus, špína, jídlo na záchodě. Hrůzy, které našli inspektoři

Kontroly SZPI v provozovnách, které nakládají s potravinami.

Co (zákazníkovy) oči nevidí, to srdce nebolí. Zásada, kterou se řídí řada provozovatelů obchodů, hospod a dalších...

Domácí, přírodní, ovocný, celozrnný. Evropští výrobci klamou na obalech

Test DNES - ilustrační snímek

Stále víc lidí si dává záležet na tom, aby jedli zdravěji. Řídit se předními etiketami na obalech však nestačí, aspoň...

TEST DNES: „Jako olizovat buvola.“ Hodnotili jsme dvanáct sýrů mozzarella

Ilustrační snímek

Mozzarella, přírodní pařený nezrající sýr naložený ve slaném nálevu, je jedním z nejznámějších, a hlavně nejchutnějších...

Najdete na iDNES.cz