Billa v českých obchodech spouští vlastní rádio, má i svou ranní show

  13:16aktualizováno  13:16
Supermarkety Billa v pondělí spustily ve svých českých prodejnách vlastní rádio. Bude vysílat pro zaměstnance i zákazníky po celou otevírací dobu. Dosud řetězec pouštěl v prodejnách informace o slevách z akčních letáků oživené hudbou. V ČR provozují vlastní rádio i diskonty Penny Market, které mají stejného vlastníka jako Billa - REWE Group.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Leila Hamdanová pro iDNES.cz

Zákaznický program bude vysílán každý den od 7:00 do 21:00 hodin a nově přibude živá ranní show pro šest tisíc zaměstnanců z 220 prodejen. Ranní show má pracovníkům zpříjemnit vstup na ranní směnu a bude je informovat o všech důležitých novinkách z centrály, nebudou chybět ani písničky na přání.

„Speciální naživo vysílaná ranní show bude sloužit pro komunikaci novinek společnosti, akcí i marketingových kampaní a nových projektů, které plánujeme,“ uvedla marketingová ředitelka společnosti Simona Breen.

Rakouská skupina REWE již vlastní rádio vysílá z Vídně pod značkou Radio Max v obchodech v deseti zemích s celkovým zásahem 10 milionů posluchačů například pro tamní Billu, Bipu, Merkur nebo Penny. Například program pro české obchody Penny market, který hraje ve všech 373 prodejnách, má na starosti desetičlenný tým moderátorů, redaktorů a reportérů.

Opačnou cestou se o loňském adventu vydaly hypermarkety Globus, které ve večerní nákupní špičce vypnuly ve svých prodejnách hudbu. Podle řetězce se novinka setkala s pozitivním ohlasem zákazníků.

V řetězcích se hudební podkreslení stalo běžnou součástí nakupování. Hudba dokáže podle psychologů zpomalit vnímání času, ovlivnit náladu či průběh nakupování. Již desítky let mnoho psychologů analyzuje její vliv na nakupování či na čas strávený v obchodech ve všech jejích složkách - hlasitosti, tempu, tonalitě či žánru. Studuje se i způsob, jak hudební styl ovlivňuje útratu.

Autoři: ,


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

TEST DNES: Úplné výsledky testu psacích potřeb pro prvňáčky

Ilustrační snímek

MF DNES otestovala čtrnáct inkoustových per a rollerů. Vybrali jsme takové psací potřeby, které výrobci nebo prodejci...

Řetězce lákaly na slevy, zaplatí pokuty za 10 milionů korun

Supermarket Albert (ilustrační snímek)

Za účtování vyšších cen než deklarovaných během výprodejů uložila Česká obchodní inspekce obchodníkům ve 2. čtvrtletí...

TEST DNES: Úplné výsledky testu proteinových tyčinek

Proteinové tyčinky

MF DNES otestovala dvanáct tyčinek, které zdůrazňují přítomnost bílkovin výrazem „protein“ v názvu. Zde najdete úplné...



Najdete na iDNES.cz