Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bohemia testuje sekt bez alkoholu

  9:38aktualizováno  9:38
Společnost Bohemia Sekt ze Starého Plzence, největší výrobce šumivých vín v zemi, testuje, jak chutná lidem nealkoholický sekt. Víno se jmenuje Söhnlein Brillant a v Německu je vyrábí vlastník Bohemia Sektu, koncern Henkell. Pokud Čechům víno zachutná, začne je firma prodávat.
Společnost Bohemia Sekt může rok 2006 počítat jako nejúspěšnější v historii firmy.

Společnost Bohemia Sekt může rok 2006 počítat jako nejúspěšnější v historii firmy. | foto: Lukáš ProcházkaMF DNES

„Nápad začít v Česku prodávat nealkoholické šumivé víno vznikl kvůli nulové toleranci alkoholu za volantem,“ říká generální ředitel Bohemia Sektu Josef Vozdecký.

Uskupení Bohemia Sekt loni prodalo devětadvacet milionů lahví alkoholu, což je přibližně stejně jako v roce 2005. Z toho bylo 10,4 milionu lahví sektu, 13,2 milionu lahví vín a 5,7 milionu lahví lihovin. Ve srovnání s rokem 2005 prodala firma loni o 200 tisíc lahví sektů více.

V prodeji sektu je bezkonkurenčně nejsilnějším obdobím konec roku. „To jsme prodali zhruba tři miliony lahví sektů, což je zhruba pětatřicet procent celkových ročních prodejů sektu,“ připomíná Josef Vozdecký.

Celé uskupení Bohemia Sekt, do kterého patří devět podniků, loni dosáhlo zisku 113 milionů korun. Z toho 112 milionů tvořily zisky plzeneckého podniku. Jedná se o nejlepší hospodářský výsledek v historii firmy.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Václav Vachta, šéf sítě zdravotnických zařízení EUC.
Největší síť poliklinik EUC nakupuje v Ostravě. Letos utrží 2,5 miliardy

Jeden z největších soukromých hráčů ve zdravotnickém byznysu, skupina EUC, přikupuje devatenáctou polikliniku. Cenu za ostravské zařízení Mephacentrum...  celý článek

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Máslo (ilustrační snímek)
Z marží másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.