Bota? Ponožka? Kříženec do kapsy uspěl a bude se vyrábět sériově

  10:00aktualizováno  10:00
Víc než dvojnásobně překročily svůj cíl v crowdfundingové kampani „botky do kapsy“ Skinners. Český vynález popsatelný nejjednodušeji jako ponožky s podrážkou tak díky svým příznivcům brzy zamíří do sériové výroby.

Bota nebo ponožka? Skinners se na základě crowdfundingové kampaně předprodaly tři stovky párů. | foto: Skinners

Pětadvacetiletý absolvent práv Petr Procházka spolu se svou přítelkyní vyvinul křížence mezi botou a ponožkou. Jeho produkt Skinners je nyní ve fázi prototypů, které Procházka sám sešívá z podrážky a úpletu. Ty mu dodávají smluvní české továrny.

On by se však rád se Skinners prosadil na trhu a tak se formou crowdfundingové kampaně obrátil na veřejnost. A úspěšně. Svůj cíl - devadesát tisíc korun potřebných na modely a formy - vybral za pár dní.

Víc než tři týdny před koncem kampaně už mu příznivci přes HitHit.cz poslali přes 200 tisíc korun. To mimo jiné znamená, že si předobjednali přes tři stovky párů „bot“, které před tím viděli jen na videu a nemohli si je vyzkoušet.

A k čemu zvláštní „ponožkobotu“ přirovnat? Blízko má k takzvané „barefoot obuvi“, tedy botám s tenkou podrážkou. Zároveň má některé společné charakteristiky s populárními pětiprstými botami.

Proti nim se ale Procházka vymezuje tím, že jsou jednak dražší než jeho produkt a zároveň plní funkci primárních bot, zatímco Skinners mají být spíše alternativou a náhradní obuví.

Zároveň jsou Skinners skladnější, v čemž zase připomínají zmíněnou ponožku. Z výrobků na trhu nejvíce připomíná některé produkty německého výrobce bot Leguano.

Autor:


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

Matky, které si nemohou přivydělávat, tratí 180 miliard, tvrdí ekonom

práce, děti, žena, matka

Kdyby matky v Česku po roce narození dítěte pracovaly 13 hodin týdně, získaly by celkem 60 miliard a ekonomika by se...

Zmrzlina, nebo sex? Sexistické prasátečko odmění urážlivé reklamy

Reklama na zmrzlinu v soutěži Sexistické prasátečko 2018.

V posledním ročníku ankety to vypadá, že zmrzlina i víno svádí k sexismu. Na víno zve blondýna ve vířivce, růžový...

Samoobslužné pokladny ověří u Britů jejich věk. Kvůli alkoholu a cigaretám

Samoobslužná pokladna firmy NCR vybavená systémem na rozpoznávání věku z...

V některých supermarketech ve Velké Británii zákazníci již brzy nebudou muset při nakupování alkoholu a cigaret u...



Najdete na iDNES.cz