Diskuze
České firmy straší brexit. Tvrdý rozvod by nejvíc zasáhl automobilky
Děkujeme za pochopení.
Z73d32e70n53ě37k 71M98a82n45d39í80k
Přesně. Jestliže Angličané i Skotové pili český budvar ve velkém už před vstupem Česka do EU, proč by ho neměli pít i po jejich odchodu z unie? Na ostrovech je Budweiser Budvar jednou z TOP značek, tedy žádná láce, a brexit na tom podle mne nic nezmění.
L88u52b44o84š 12C94h48l31u32m65s57k87ý
Chudáci britové. Hladomor, svrab, špína a neštovice. Úprk zahraničních pracovníků domů a my konečně vyřešíme problém nedostatku pracovních sil. Vládo, s tím zvaním zahraničních pracovníků brzděte!
G63u47s31t47a92v 78S72a82z58y35m87a
Británie a Čr nejsou vázány smlouvami členských států EHP? Straší tady autor článku IMHO
R88u59d94o56l31f 25P71e45k83a84r
Po Brexitu se zastaví otáčení Země, Vesmír se smrskne zpátky a sluníčkáři procitnou
M67a32r32t88i77n 29K20a62r80á54s11e36k
No varianty jsou v zasade 3 - bude bude takovy brexit nebrexit, kdy britanie formalne opusti EU, ale v zasade zustane vse pri starem (to ale nechteji), nebo bude tvrdy brexit (to zpusobi hlavne britanii velke problemy - ale samozrejme zeme se kvuli tomu otacet neprestane), nebo vyjednavaci EU vymeknou, a odklepnou Britanii jeji nesmyslne pozadavky (to doufam ze se nestane, protoze to bude slusna jisrka pro rozhadani evropskych statu).
J75a18n 26B83l98a78n59a
Hrozba divokého brexitu roste. Vážnost situace dokazuje pohrůžka Fordu, že bez dohody s EU z Británie odejde
V97á53c11l58a71v 51S46l56a56v20í22č50e12k
Velmi solidní informace z Holandska. V nizozemských přístavech se očekává prodloužení odbavení jednoho kamionu do Británie zhruba o dvě až pět minut. Takže se jistě nic neděje, že. Jak poskočí srdce propagátorů Brexitu ! Jenže situace je taková, že přístav nalodí za hodinu 400-800 kamionů za hodinu. Tak si laskavě vynásobte, o kolik se ta auta zpozdí. Budou vyžadovat zvláštní parkoviště, dneska prakticky neparkují, ale projíždějí na loď. Auta, která nebudou mít papíry v pořádku budou odbavena ještě déle. Správce přístavu Rotterdamu sdělil.... Správce přístavu v Doveru odhaduje, že do EU auta budou parkovat na celé dálnici k Doveru. Dole pod útesy je parkoviště tak na hodinu odbavení na trajekt. Což jsem viděl na vlastní oči. Dost čekání i když to teď jde hladce. Autobusy s lidmi nepočítaje, tam se budou pasy prohlížet velmi pečlivě :-( Nejlepší je koukat na ty nejjednodušší věci, kecy o velkých smlouvách a nádherné svobodě od EU jsou zcela zcestné. Svobody jsou dohodnuty a fungují na straně EU a ne mimo ni. Kdo to neví a nezná ať se vystěhuje do Británie. Pokud bude přijat :-)
M57a44r53c95e41l28a 42B20í21l14á
pasy budou asi prohlížet stejně, na tom se nic nemění
J43a35n 22P50e78r72n31i46k
Jen ať Britové vytrvají. Němec 2 dny před dnem D vyměkne, protože by to ohrozilo jejich 20% podíl na automobilové výrobě exportovaný na Britský trh.
M13a97r77c41e64l29a 52B79í45l48á
Nerozumím tomu, proč se snížil export již nyní, kdy by se celkem logicky dala čekat snaha narvat do Velké Británie co nejvíce zboží, dokud to jde bez celnic. Kurs libry sice v srpnu klesl, ale zase stoupá, je na stejné úrovni jako v roce 2017.
Jestli dovozní clo 3.6% je to nejhorší, co se může stát, tak holt auta na jedné straně trochu zlevní a na druhé straně trochu zdraží.
V60á93c19l75a45v 31S72l73a35v19í97č49e64k
Opravdu jednoduché. Jenže auto Japonců v Southamptonu se montuje z dílů z EU, skupiny se v EU montují. To auto než se prodá do EU přejede 5x kanál. Na každý přechod bude clo. Takže to nebude 3,6%, ale násobek této hodnoty. Myslíte si, že takhle prodražené auto si v EU někdo koupí? Naše automobilky na tom brexitu jen vydělají, a když budou Britové o naše auta stát pro jejich slušnou úroveň a nízkou cenu, tak ať si upraví cla. nejlépe na nulu :-) Japonci se také rozhodují, že přestěhují fabriku do EU. Mínus 50 tis zaměstnanců v Southamptonu. Který hlasoval na 75% pro Brexit ... Lidi se nechají velmi snadno zpitomět. Pár dobře vypadajících lží o platbách do EU a jak ty ušetřené peníze dají do nemocnic. Jen trochu neřekli, že platby zemědělcům bude platit státní rozpočet, takže holt ty peníze na nemocnice nebudou. Rybářům slíbili, jak budou svobodně lovit, ale už jim neřekli že to bude v evropských pobřežních vodách, kde dosud klidně loví. Že to nebude u Islandu, kde má dohodu EU, ale ne Británie. Tak holt rybáři už dnes brečí, co to vlastně udělali. Myslím, že řada lidí i korporací podá na Johnsona Farage žaloby pro úmyslné lži a budou chtít úhradu škod z Brexitu. To bych rozhodně udělal.
D70a90v69i92d 58K10n55a78p67e52k
A bude po brexitu vycházet vůbec slunce nad VB? Bude ještě fugovat tunel pod La Manchem? Bude se dát do Británie vůbec doletět letadlem nebo doplout lodí? Nebo klesne Británie do moře a bude po ní amen?
V10á44c56l80a84v 58S30l50a11v72í21č90e31k
Dobrá otázka na tunel: Británie nebude mít dohodu Eurocity a homologaci pro své vlaky. Opačně také, takže z bezpečnostních důvodů vlaky tunelem po nedohodě prostě neprojedou. Trvání dohody se odhaduje na dva až tři měsíce, když to půjde dobře. Slunce svítí pro všechny, pro pitomce taky. Letět letadlem taky bude problém, protože máme jednotné řízení letového provozu, které je smluvní pro členské státy. Kdo ho chce použít musí mít zvlášť dohodu a platí za to. Když to nebude v době 20. 3. 2019 Británie mít, tak nepoletí do EU nic. Odbavení lodí bude jako pro jakoukoliv loď odjinud než z EU a ti mají trochu delší režim, prostě si počkají na kotvě :-) Stačí tyto odpovědi? Podotýkám, že to není EU propagnad proti Brexitu, jsou to varování britské vlády pro vlastní občany, co nastane, když nebude dohoda. Ještě je tam varování o použití kreditek, pro zásoby léčiv, rychlekazitelné potraviny z EU a podobné. Položek je cca 300, některé jsou horší, něco jsou jen lapálie.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...
To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony
Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...