Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

  10:35aktualizováno  10:35
Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Ondřej Littera, MAFRA

Televize nabízí majitelům věrnostních karet sledování filmů a dokumentů zdarma, avšak s reklamou. Nová služba je v souladu se strategií, v rámci které se společnost snaží, aby její reklamní nabídky co nejlépe zacílily na správnou skupinu spotřebitelů. To již firmě pomohlo v období před vánočními svátky vykázat nejvyšší růst tržeb za tři roky.

Reklamní spoty v televizi by díky propojení s věrnostním programem měly být pro inzerenty velmi lákavé. Budou se totiž moci zaměřit na určitou skupinu spotřebitelů lépe a přesněji, než je tomu u tradiční televizní reklamy.

"Díky využití Clubcard se můžeme podívat, co od nás zákazníci kupují, jaké věci se jim líbí, a pak se snažit zacílit na ně příslušné inzeráty," uvedl výkonný ředitel Clubcard TV Scott Deutrom. V nové televizi již vyjádřily zájem o inzerci firmy Kellogg, Johnson & Johnson, Colgate a Danone, napsala agentura Reuters.

"V tuto chvíli je předčasné hovořit o tom, kdy by tato služba byla na českém trhu," řekl iDNES.cz mluvčí tuzemského řetězce Tesco Jan Dvořák. Zatímco Tesco má v rodné Británii 16 milionu věrných, v České republice je počet aktivních věrnostních karet zhruba 3,5 milionu.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.