Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

  10:35aktualizováno  10:35
Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Ondřej Littera, MAFRA

Televize nabízí majitelům věrnostních karet sledování filmů a dokumentů zdarma, avšak s reklamou. Nová služba je v souladu se strategií, v rámci které se společnost snaží, aby její reklamní nabídky co nejlépe zacílily na správnou skupinu spotřebitelů. To již firmě pomohlo v období před vánočními svátky vykázat nejvyšší růst tržeb za tři roky.

Reklamní spoty v televizi by díky propojení s věrnostním programem měly být pro inzerenty velmi lákavé. Budou se totiž moci zaměřit na určitou skupinu spotřebitelů lépe a přesněji, než je tomu u tradiční televizní reklamy.

"Díky využití Clubcard se můžeme podívat, co od nás zákazníci kupují, jaké věci se jim líbí, a pak se snažit zacílit na ně příslušné inzeráty," uvedl výkonný ředitel Clubcard TV Scott Deutrom. V nové televizi již vyjádřily zájem o inzerci firmy Kellogg, Johnson & Johnson, Colgate a Danone, napsala agentura Reuters.

"V tuto chvíli je předčasné hovořit o tom, kdy by tato služba byla na českém trhu," řekl iDNES.cz mluvčí tuzemského řetězce Tesco Jan Dvořák. Zatímco Tesco má v rodné Británii 16 milionu věrných, v České republice je počet aktivních věrnostních karet zhruba 3,5 milionu.

Autoři: ,


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...

Další z rubriky

Češi si připlatí i za další značku piva, ceny zvyší také Bernard

Stanislav Bernard

Rodinný pivovar Bernard z Humpolce od 29. října zdraží svá piva. Cenu sudového moku zvýší v průměru o 70 haléřů,...

Kellnerova skupina PPF sjednocuje Air Bank a Home Credit s Monetou

Sídlo společnosti PPF miliardáře Petra Kellnera v pražských Dejvicích.

Skupina PPF podnikatele Petra Kellnera spustila proces ke sjednocení Air Bank, českého a slovenského Home Creditu s...

Trump ulevil od cel holítkům Gillette, už dřív podpořil jejího konkurenta

Holítka značky Gillette, ilustrační snímek

Společnosti Procter & Gamble, mateřské firmě Gillette, se v úterý dostalo pomoci od administrativy amerického...



Najdete na iDNES.cz