V roce 2007 vyvezl Budvar poprvé pivo do tří nových zemí: Jižní Koreje, Brazílie a Albánie. Celkový výstav piva činil 1 253 000 hl, což je o 8,7 procenta více než v roce 2006. Export se na celkovém výstavu pivovaru podílel 47 procenty.
"Nejvíce oceňuji nárůst prodeje v Rusku. Meziroční zvýšení činilo 25 procent," sdělil Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru.
"Spokojeni jsme ale i s výsledky v Německu, které je naším nejdůležitějším exportním trhem. Prodali jsme tam meziročně o 2 procenta piva více, přestože německý trh s pivem poklesl o 3 procenta a naše značka patří mezi nejdražší," dodal Chrt.
Dobré výsledky u sousedů, horší v Británii
Pivovar dosáhl dobrých výsledků i na Slovensku a v Rakousku, kde se prodeje zvýšily shodně asi o 11 %.
"V Rakousku je ležák Budweiser Budvar již tradičně nejprodávanějším importovaným pivem a udržuje si velký náskok před ostatními," řekl Chrt.
Výsledky mohly ale být lepší ve Velké Británii. Tam se meziroční prodej snížil o 7 procent. Příčinou bylo mimořádně špatné letní počasí, díky němuž během letních měsíců došlo k celkovému poklesu spotřeby piva v Británii o 15-17 % a letní výpadek se pak už nepodařilo nahradit.