Cenu chtějí automobilky prozradit až budou auta na trhu, tedy v květnu nebo červnu.
Cena vozů konkurenční Škody ale zřejmě velkou roli hrát nebude. „Nikdy jsme nechtěli low end model. Lidé chtějí moderní, stylové malé auto s nejlepšími technologiemi,“ říká šéf peugeotu Jean Martin Folz.
Je to trendový mazel pro mladé bez závazků, ne laciný prostor pro rodinu, popsal novinku Peugeot 107.
Tomu bude odpovídat i výbava malých vozů. Počítá se například se dvěma (za příplatek čtyřmi) airbagy nebo ABS.
Ceny Toyoty Aygo, Peugeotu 107 a Citroënu C1 se ale budou vzájemně lišit. „Vyrábíme spolu, ale na trhu jsme konkurenti,“ říká Folz.
Naznačil ale, že v případě Peugeotu bude nová „stosedmička“ levnější, než dosud nejlevnější peugeot na trhu.
Na domácím trhu ale skončí minimum kolínských aut, zhruba 80 procent produkce zamíří do zahraničí.