- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím jak se budou tvářit lidi kteří dostali na základě těchto smluv nějaké vyplacené peníze z pojistných událostí až jim pojišťovna napíše že jsou smlouvy neplatné a že mají peníze vrátit.
S ČP jsem skončil před cca 25 lety, když začala samovolně vypovídat pojistky na auta. Nikdy více.
Svitečky pod polštář je nejlepší řešení, ale tajně, ať Vám je v krizi nezabaví.
Tak nějak jsem si vzpoměl na vtip, který koloval v České pojišťovně v době, kdy jsem v ní pracoval. Volá klient do call centra a říká "Vobrý den, právě jsem dědil a chci zrušit všechny své pojistky" Výborně, to je skvělá zpráva a nechtěl byste si uzavřít novou výhodnější smlouvu, například Dynamik, nebo Sluníčko? "Vy jste mi asi nerozuměli, já říkal, že jsem dědil, ne že jsem debil"
O co jde, vždyť patří Kelnerovi. Tak ať platí za chyby bývalého vedení.
"klient podepsal prohlášení, že byl s informacemi týkajícími se konkrétního pojistného produktu seznámen, čímž potvrdil, že veškeré informace, které obdržel, považoval za dostatečné."
To ovšem není pravda. Pokud dostal informace neúplné,dostatečné nebyly. Zejména jestli poplatky nejsou srozumitelně vysvětleny ani v pojistných podmínkách.
Děsivé zkušenosti, zlatí vexláci....už nikdy
ten soudce, co soudil poplatky bankám, ještě soudí?
Pokud mlžili (rozuměj zamlčovali a lhali), tak je to jedině dobře, když budou muset ty peníze vracet. Já když budu lhát tak na to taky dojedu.
Troufalost finančnho arbitra ohrožuje sociální jistoty nejbohatšího českého miliardáře a nezůstane bez odezvy.
myslim, ze on jiz CP prodal Generali