Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Česká pojišťovna nabízí pojištění čelního skla

aktualizováno 
Novou službu pojištění čelního skla u automobilů začala nabízet Česká pojišťovna.
Novou službu pojištění čelního skla u automobilů začala nabízet Česká pojišťovna. Toto pojištění ochrání majitele vozu v případech, kdy výměnu rozbitého skla nelze proplatit z povinného ručení, anebo v situacích, kdy by sice pojistné plnění bylo možné uhradit z havarijního pojištění, ale pro klienta by to bylo nevýhodné. Pojištění čelního skla se u České pojišťovny sjednává bez peněžní spoluúčasti klienta na škodě a bez ztráty bonusu z havarijního pojištění nebo povinného ručení. Čelní sklo je sice pojištěno v rámci povinného ručení, ale v případech, kdy nelze určit viníka, není možné takovou škodu z povinného ručení proplatit. Pojištění se vztahuje na náhlé poškození nebo zničení čelního skla v důsledku havárie, živelní události nebo vandalismu. Za pět set korun ročně si je mohou sjednat jak majitelé vozidel s hmotností do tři a půl tuny ke svému havarijnímu pojištění, tak ti, kteří si sjednají povinné ručení. Majitelé vozidel nad tři a půl tuny zaplatí tisíc korun ročně.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Západní vstup do haly byl v den slavnostního otevření nazdoben prapory i...
Amazon před Vánoci hromadně nabírá, práci tu dostane 2 500 brigádníků

Americký internetový prodejce Amazon v tuzemsku v předvánoční sezoně nabere 2 500 nových sezonních pracovníků. V České republice aktuálně pro společnost...  celý článek

Ilustrační snímek
Vánoční prémie budou, hlásí třetina firem. Většinou rozdají peníze

Výborná ekonomická kondice domácích podniků se před Vánocemi propíše i do kolonky mimořádné odměny na výplatních páskách. Třetina firem má už teď jasno, že je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.