- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stát by hlavně měl zavést jednotnou jízdenku... Pak mi bude úplně ukradený jestli jedu žlutým, zeleným a nebo modrým...
Dokud nebude jednotná jízdenka, tak si strčte nějaké soukromníky do...
ČD můžou být těžce v klidu... Tomutu úřadu se pokuty nikdy neplatí a nebo naprosto směšné...
České dráhy a predátor. To je kombinace, která u mě vyvolává záchvaty smíchu.
Stát dává sám sobě pokuty, hm, dobrý oddíl.
Sníh, zamrzlá Berounka...V čekárně teploučko, roury od kamen se červenaly a já s taškou jablek od dědy z Karlštejna jedu dřevákem za 4,-Kčs do Prahy. Jen jsem se zasnila :-) To vždycky když zahlédnu titulek "ČD a miliony, miliardy".
Příslušník VB vám vesele pokynul, svazačka zamávala, maminka se šla podívat, jestli náhodou nepřišly banány a řezníkovi vrazila úplatek, aby jí příště schoval kus plecka a tatínek odložil nějakou tu korunku, aby našetřil na nádhernou Škodověnku v ceně šedesáti průměrných platů. Vy jste závistivě pohlédla do okna, kde planula sovětská barevná televize a pospíchala na pionýrskou schůzku....
a není to jen z jedné kapsy do druhé? Tedy doufám, že nehodlají zapojit mezičlánek v podobě cestujících
Ne, není. Je to z peněz ČD do kapsy státu.
Dneškem počínaje 10.12.17 začala soubor šumavských tratí obsluhovat soukromá společnost GW Train Regio. Názory na tuto skutečnost se různí, emoce bublají někdy až za hranici slušnosti. Pro někoho to znamená konec dobrých časů, pro druhého naopak příslib lepší budoucnosti. Podstatné jsou na celé záležitosti dvě věci.
První je udivující lehkost, s jakou České dráhy pětinu svých výkonů v jižních Čechách ztratily. S jakou nesmyslnou taktikou přistoupily k soutěži (cena ČD přes 160 Kč/vlkm, Arriva a GWTR pod 90 Kč, průměr v kraji 114 Kč)
No a když by ČD nabídli cenu cca 70 Kč tak by to zase byla predátorská cena a zneužití dominantního postavení.
Když přijdete na nádraží,tak musíte čekat venku a třeba jít na WC to je lepší si ulevit v přírodě.Těžko lze srovnávat ceny za vlakokilometr
ČD jde cestou snižování počtu provozních pracovníků , čímž se snaží vyrovnat mohutný administrativní aparát . Stačí porovnat počet personálu ve vlaku u ČD s ostatními dopravci .
s kterými?? a pak není vlakový personál jako personál
nezaplatí, zaplatí ji ČD. Zjevě ekonomice dopravy vůbec nerozumíte.