Jen pro turisty z Číny. Pařížský obchodní dům otevřel čínské oddělení

  10:44aktualizováno  10:44
Slavný francouzský řetězec obchodních domů Galeries Lafayette otevřel ve své pobočce v centru Paříže zvláštní prostor pro čínské turisty. Část obchodního domu, která se nachází v bezcelní zóně, má rozlohu 2800 metrů čtverečních a informační cedule v čínštině. Exotický jazyk ovládá i většina personálu, napsal francouzský list Le Journal du dimanche.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Prostor podle něj vypadá jako letištní hala. „Asi stovka čínských klientů čeká na dřevěných lavicích a sleduje mobily. U nohou mají tašky Chanel, Burberry nebo Fendi a čekají na pokyn svého průvodce, s nímž budou pokračovat v prohlídce Paříže,“ napsal týdeník na svém webu.

Jeden z šéfů obchodního domu uvedl, že čínští turisté se v Galeries Lafayette zdrží v průměru tři hodiny. Dostane se jim zvláštního servisu, včetně ostrahy, která zajišťuje, aby se klienti z Číny cítili bezpečně. Ochranka umí pár slov čínsky a v budoucnu dostane elektronické překladače.

Design dvoupatrového prostoru je rovněž přizpůsoben tomu, aby se v něm čínští zákazníci cítili jako doma - převládají černé, zlaté a červené prvky.

Čínskému vkusu je uzpůsobena i nabídka kožené galanterie, luxusních per, delikates a kosmetiky. Obchodní dům nabízí značky, kterým dávají turisté z Číny přednost. Mnoho z nich už má v mobilu stažené fotografie zboží, které si chtějí koupit.

Čínští turisté, kterých v roce 2016 ubylo kvůli atentátům v Paříži, se teď do francouzské metropole vracejí. Za ubytování a jídlo tam v průměru utratí 1000 eur týdně (téměř 26 000 korun) a za nákupy 1500 eur týdně.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...

Další z rubriky

Křetínský kupuje podíl deníku Le Monde, tvrdí list

Daniel Křetínský, majitel fotbalové Sparty

Český miliardář Daniel Křetínský jedná s francouzským finančníkem Matthieu Pigassem o koupi podílu ve francouzském...

Vstup Uberu na burzu budí velká očekávání, může stát 120 miliard dolarů

Alternativní taxislužba Uber, ilustrační foto

Pokud společnost Uber vstoupí příští rok na burzu, jak slibuje, mohla by investorům nabídnout hodnotu okolo 120 miliard...

Musíme bránit USA, vysvětluje šéf Amazonu žízeň po tučné armádní zakázce

Jeff Bezos před raketou New Shepard

Desetimiliardová armádní zakázka s názvem JEDI je opředena tajemstvím a účast amerických firem na ní budí čím dál větší...



Najdete na iDNES.cz