Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Citibank hledá nové klienty - drobné vkladatele

  16:41aktualizováno  16:41
Citibank, která byla dosud v České republice zaměřena především na podnikovou klientelu a střední a malé firmy, zahájí od 1. února bankovnictví pro drobnou klientelu, tzv. retail banking. Banka přitom předpokládá, že na tomto trhu v prvním roce působení získá 50 až 75 tisíc zákazníků. Uvedl to ředitel retailového bankovnictví Citibank David T. Kay. Na retailovém trhu se v poslední době přiostřuje konkurence, v loňském roce výraznější vstup na tento segment ohlásily mj. Bank Austria Creditanstalt, GE Capital Bank či Živnostenská banka.

Kay k tomu dodal, že Citibank chce konkurovat především odlišnou nabídkou produktů a kvalitou služeb. "Cenová konkurence je pro nás až druhořadá," dodal.

Hlavním komunikačními kanály budou pro klienty internet a telefon, banka však plánuje i rozvoj pobočkové sítě.

Ve středu banka otevřela pobočku v Praze 1, v blízké budoucnosti chce banka obsadit největší města v Česku a mít kolem desíti poboček.

K rozvoji distribuční sítě podle něj může dojít i spoluprací s jinými peněžními subjekty. "Jsou různé způsoby, jak můžeme naši distribuční síť budovat," dodal Kay.

Kromě akvizice na českém trhu přichází v úvahu rovněž spolupráce či budování vlastní sítě. Citibank je jedním z nejvážnějších zájemců o Union Banku.

Vedle klasických bankovních produktů banka chystá nepřetržité telefonní a internetové bankovnictví, kreditní karty či poskytnutí nezajištěného úvěru až do výše jednoho miliónu korun.

Citibank patří do americké bankovní skupiny Citicorp, své zastoupení v ČR otevřela v roce 1990. Zaměstnává zde přes 600 pracovníků, její základní jmění činí 2,425 miliardy korun.

Za tři čtvrtletí loňského roku vykázala čistý zisk 554,5 milionu korun a patří tak mezi nejziskovější banky na českém trhu.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.