Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


CK Azur Reizen zkrachovala. Lidi posílala do jiných hotelů, než si koupili

  22:03aktualizováno  22:14
Pražská cestovní kancelář Azur Reizen vyhlásila úpadek. Na svém webu zástupci firmy, která se specializuje na prodej dovolených ve Středomoří, uvedli, že nejsou schopni dostát svým závazkům vůči klientům.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: AP

CK Azur Reizen působila na trhu 21 let, oznámení o úpadku oznámila na svém webu v pondělí večer. Spolu s ní skončila i sesterská cestovka Maxi Reisen. Cestovní kanceláře se specializovaly na prodej zájezdů do Tuniska, Egypta, Turecka nebo na řecký ostrov Rhodos. Firma uvedla, že za krachem stojí problémy se zahraničními dodavateli služeb

„Pro tento případ je CK v dostatečné míře pojištěna u České podnikatelské pojišťovny, jejíž zástupci budou řešit všechny vaše případné pohledávky,“ uvedla CK v prohlášení.

Velkou část zájezdů společnost prodávala přes cestovní agenturu Invia.cz. Pojistka kryje veškeré náklady klientů, a to i díky tomu, že společnosti zkrachovaly po skončení hlavní sezóny a většina pobytů již byla uskutečněna,“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel Invie. Dodal, že Invia aktuálně registruje 142 smluv uzavřených u cestovních kanceláří Azur Reizen i Maxi Reisen na pobyty, které dosud nebyly uskutečněné.

Zákazníci podle něj obdrží poukaz na nákup nové dovolené v cenové hodnotě původního zájezdu.

V posledních dnech si její klienti stěžovali, že jsou ubytováváni v jiných hotelech, než si zaplatili a firma s nimi nijak nekomunikuje.

„Koupite si rodinnou dovolenou u moře. Vyberete dražší hotel, ale dají vás do levnejšího a horšího, který byl taky v nabídce a člověk ho nechtěl. Žádná nabídka kompenzace ani pořádná omluva na místě. Původní hotel je prý obsazen, ale Invia.cz a cestovka Azurreizen ho stále nabízí,“ stěžoval si na Facebooku jen pár hodin před krachem společnosti naštvaný klient, který si koupil pobyt v Tunisku.

„Po příletu do Antalye se naše vysněná dovolená hned od začátku začala kazit. U pultu cestovní kanceláře Azur Reizen jsme se dozvěděli, že náš hotel je do posledního místa obsazen, a že nás posílají do ‚lepšího‘ hotelu. Pánovi, který seděl v letadle vedle mě s vnukem v CK řekli, že se omlouvají, ze jimi objednaný hotel vyhořel a posílají je také jinam,” popsal problémy před časem další z klientů CK Azur Reizen, podle kterého nebyly podobné praktiky u této cestovky ojedinělé.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační foto.
CK Azur Reizen zkrachovala. Lidi posílala do jiných hotelů, než si koupili

Pražská cestovní kancelář Azur Reizen vyhlásila úpadek. Na svém webu zástupci firmy, která se specializuje na prodej dovolených ve Středomoří, uvedli, že...  celý článek

Generální ředitel finanční skupiny J&T Patrik Tkáč
Číňané smí získat polovinu v bankách J&T, rozhodla ECB

Čínská skupina CEFC může získat významnější podíl v československé bankovní skupině J&T Finance Group, rozhodla Evropská centrální banka. Jde o první úřední...  celý článek

Projekt od počátku čelil kritice ze strany ekologů a způsobil masivní odsun...
Zakázka na přehrady padá. Český Liglass nezaplatil Kyrgyzstánu stamiliony

Kyrgyzská vláda chce ukončit smlouvu s českou společností Liglass Trading CZ, která měla v Kyrgyzstánu převzít výstavbu vodních elektráren, píšou tamní média....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.