Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


CK Azur Reizen zkrachovala. Lidi posílala do jiných hotelů, než si koupili

  22:03aktualizováno  22:14
Pražská cestovní kancelář Azur Reizen vyhlásila úpadek. Na svém webu zástupci firmy, která se specializuje na prodej dovolených ve Středomoří, uvedli, že nejsou schopni dostát svým závazkům vůči klientům.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: AP

CK Azur Reizen působila na trhu 21 let, oznámení o úpadku oznámila na svém webu v pondělí večer. Spolu s ní skončila i sesterská cestovka Maxi Reisen. Cestovní kanceláře se specializovaly na prodej zájezdů do Tuniska, Egypta, Turecka nebo na řecký ostrov Rhodos. Firma uvedla, že za krachem stojí problémy se zahraničními dodavateli služeb

„Pro tento případ je CK v dostatečné míře pojištěna u České podnikatelské pojišťovny, jejíž zástupci budou řešit všechny vaše případné pohledávky,“ uvedla CK v prohlášení.

Velkou část zájezdů společnost prodávala přes cestovní agenturu Invia.cz. Pojistka kryje veškeré náklady klientů, a to i díky tomu, že společnosti zkrachovaly po skončení hlavní sezóny a většina pobytů již byla uskutečněna,“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel Invie. Dodal, že Invia aktuálně registruje 142 smluv uzavřených u cestovních kanceláří Azur Reizen i Maxi Reisen na pobyty, které dosud nebyly uskutečněné.

Zákazníci podle něj obdrží poukaz na nákup nové dovolené v cenové hodnotě původního zájezdu.

V posledních dnech si její klienti stěžovali, že jsou ubytováváni v jiných hotelech, než si zaplatili a firma s nimi nijak nekomunikuje.

„Koupite si rodinnou dovolenou u moře. Vyberete dražší hotel, ale dají vás do levnejšího a horšího, který byl taky v nabídce a člověk ho nechtěl. Žádná nabídka kompenzace ani pořádná omluva na místě. Původní hotel je prý obsazen, ale Invia.cz a cestovka Azurreizen ho stále nabízí,“ stěžoval si na Facebooku jen pár hodin před krachem společnosti naštvaný klient, který si koupil pobyt v Tunisku.

„Po příletu do Antalye se naše vysněná dovolená hned od začátku začala kazit. U pultu cestovní kanceláře Azur Reizen jsme se dozvěděli, že náš hotel je do posledního místa obsazen, a že nás posílají do ‚lepšího‘ hotelu. Pánovi, který seděl v letadle vedle mě s vnukem v CK řekli, že se omlouvají, ze jimi objednaný hotel vyhořel a posílají je také jinam,” popsal problémy před časem další z klientů CK Azur Reizen, podle kterého nebyly podobné praktiky u této cestovky ojedinělé.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Lidl začíná v Polsku konkurovat cestovním kancelářím.
Diskontní Maledivy i Dubaj. Lidl v Polsku začal nabízet zájezdy

Polské cestovky mají od úterý těžkého soupeře. Na trh s dovolenými vstoupil německý diskont Lidl. Do pravidelné nabídky domácích i zahraničních zájezdů zařadí...  celý článek

Škoda Octavia Combi RS 245
Přes 900 majitelů škodovek podalo první společnou žalobu kvůli emisím

Prvních 911 českých majitelů dieselových škodovek podalo společnou žalobu na koncern VW a Škoda Auto. U obvodního soudu pro Prahu 8, kde má sídlo část...  celý článek

DVĚ LEGENDY. Alain Prost (vlevo) a Niki Lauda sledují Velkou cenu Monaka.
Lauda přiznal zájem o padlé aerolinky Air Berlin, favoritem je Lufthansa

Bývalý mistr světa formule 1 Niki Lauda veřejně připustil zájem o koupi části zkrachovalých aerolinek Air Berlin. Za část druhé největší letecké společnosti v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.