Pracovníci kvalitního infocentra dokážou doporučit ubytování podle požadavků klienta, znají cenu, vzdálenost ubytovacího zařízení od nejbližšího města či od centra města, kvalitu a typ zařízení, v nejlepším případě jsou schopni ubytování zajistit.
Doprava
Je dobré se zeptat na dopravu v příslušné oblasti. V infostředisku by měli dokázat vždy vyhledat místní spojení, ideálně i spojení po celé České republice.
Kulturní nabídka
Podstatnou částí služeb je prezentace kulturního dění v dané lokalitě. Pracovníci infocentra mají mít přehled o tom, co se v jejich kraji na kulturním poli děje, kdy se jednotlivé akce konají, kde je možné zakoupit vstupenku a jaká je cena. Skutečně dobře fungující středisko je schopno takové informace podat z větší části republiky.
Kam na výlet
Pracovníci střediska by také měli dokázat podat informace ohledně výletů do okolí a zajímavých míst, které by turista neměl minout.
Informace o regionu
Zákazník by měl dostat základní informace o oblasti, v níž se nachází. Měl by získat zdarma plán města či mapu regionu i odpovědi na dotazy týkající se místních památek a muzeí (včetně otvíracích dob a ceny vstupného), stravovacích možností a ostatních služeb v dané oblasti (například, kde lze nalézt lékařskou službu, jak mají otevřeno lékárny, kde je zubní pohotovost).
Sportovní vyžití
O sportovní nabídce by informační centrum mělo poskytnout rovněž dostatečné údaje, a to informace o sportovních aktivitách v oblasti, o termínech konání sportovních akcí, o cenách vstupného i to, kde je možné si lístky na akce opatřit, dále o provozních dobách a cenách ve sportovních areálech, o možnostech zapůjčení a uschování kol a podobně.
- pátek 1. srpna 2003