Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Firma chce novým alkoholickým nápojem oslovit mladé spotřebitele, zejména ženy. Nový produkt je inspirován populárními japonskými nápoji kombinujícími pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu, jeho přesný recept však Coca-Cola podle své tradice drží v tajnosti, píše BBC.
Plechovka o velikosti 350 mililitrů vychází na 1,4 dolarů (31 korun). „Jedná se o pilotní projekt v regionu, který má značný trh,“ řekla agentuře AFP mluvčí Coca-Coly v Japonsku Masako Iida. Vývojáři produktů Coca-Cola dostali nápad po návštěvě japonských restaurací „Izakaya“, kde jsou citronové nápoje velmi populární.
Coca-Cola vstoupila na trh, kterému dominují tři japonské společnosti - Suntory, Kirin a Asahi. Prezident japonské součásti firmy Jorge Garduňo již v březnu upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko.