Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Coca-Cola z pytlíku? Nesmysl, píše firma na Twitteru

  10:49aktualizováno  9. července 18:07
Vypadalo to na velkou obalovou revoluci. V agenturách se v neděli objevila zpráva, že Coca-Cola začne prodávat své nápoje v rozložitelných pytlících. Zprávu navíc podporovalo i video. Po pár hodinách ale firma novinku popřela na svém twitterovém účtu.

Nová budoucnost Coca-Coly, bude se prodávat v pytlících. | foto: YouTube

"Coca-Cola neprodává kolu v plastových sáčcích. I když je to kreativní, to, co píšete, prostě není pravda," krátce konstatovala společnost na Twitteru na účet zpravodajského webu MSN či britského listu Daily Mail.

Tweet Coca Coly

Právě s odkazem na server dailymail.co.uk převzala v neděli zprávu i ČTK a od ní v rámci placeného servisu i další české zpravodajské weby včetně iDNES.cz. Na britském webu je už článek smazaný a jeho původní náhled je dostupný jen v archivu vyhledávače Google.

Coca-Cola odmítá i možnost, že by video vypustila do světa sama, aby tak rozvířila povědomí o značce. "Coca-Cola není autorem videa, které naznačuje přítomnost nápoje v plastových sáčcích a neodpovídá za jeho šíření," řekla iDNES.cz Daniela Paličková z českého zastoupení firmy.

"Nevyjadřujeme se k možným novým myšlenkám, dokud není rozhodnuto o jejich realizaci," dodala.

Článek o Coca Cole v Daily Mail

Článek o Coca-Cole v Daily Mail, kliknutím zvětšíte.

Daily Mail původně uváděl, že podle Coca-Coly jsou rozložitelné plastové sáčky levnou alternativou k plechovkám a lahvím a nezatěžují životní prostředí tolik jako tyto dosavadní typy obalů.

Sáčky měly napodobovat tvar lahve, který se stal jedním z poznávacích znamení Coca-Coly a který za asi sto let, kdy se tak nápoj začal prodávat, neprošel výraznějšími změnami.

Do pytlíků kolu i další nápoje stáčí pouliční prodejci v řadě zemí Jižní Ameriky či Asie. Společnost údajně tento trend zaznamenala a rozhodla se vyrobit vlastní plastové obaly a používat je po celém světě, psal dailymail.co.uk.

Americký nápojový gigant je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří třeba značky Fanta nebo Sprite. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.

Autoři: , ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Tesla Model 3
Tesla propustila stovky lidí. Běžná praxe, komentuje to suše automobilka

Výrobce luxusních elektromobilů Tesla minulý týden propustil stovky zaměstnanců, včetně vedoucích pracovníků. Uvedla to agentura Reuters a další média....  celý článek

Harvey Weinstein (New York, 28. duna 2017)
Sexuální aféra potápí Weinsteinovu firmu, filmová společnost hledá kupce

Filmová společnost je kvůli sexuální aféře svého spoluzakladatele Harveyho Weinsteina ve finančních potížích a hledá kupce. Podle tiskových agentur to v...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Kanada hlásí první střet letadla s dronem, letěl 450 metrů nad zemí

Kanadská vláda ohlásila první kolizi dronu s komerčním letadlem v zemi. Nehoda se obešla bez zranění a letadlo bezpečně přistálo na letišti, uvedla televize...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.