Dosud jsou balení Coca-Coly Zero černé s bílým nápisem na červeném kruhu. Tento design se používá od roku 2016, do té doby bylo celé pozadí černé.
Změny reflektují posun značky k nápojům bez obsahu cukru. Sjednocení designu s ikonickou červenou variantou má zákazníky povzbudit, aby vyzkoušeli i Coca-Colu Zero Sugar, píše CNBC.
„Už víc než 130 let byla červená barva spojena se skvělou chutí a zážitkem z Coca-Coly. Chceme teď zdůraznit, že si chuť můžete užít s cukrem, i bez cukru,“ prohlásil o novém designu marketingový manažer firmy Alec Mellor.
Výsledky firmy za druhé letošní čtvrtletí předčily očekávání analytiků, čemuž pomohly i dietní nápoje. Prodeje koly Zero zaznamenaly dvouciferný růst.
V Británii, kde se změna designu projeví, byla v dubnu zavedena daň ze slazených nápojů. Pití s obsahem cukru vyšším než 8 gramů na 100 mililitrů jsou zatíženy poplatkem 24 pencí (necelý 7 korun) na litr. Coca-Cola a další výrobci nápojů upravili složení některých výrobků, klasická Coca-Cola se však nezměnila.
Míra obezity se celosvětově zvyšuje. Například v Anglii v roce 2015 spadalo 58 procent žen a 68 procent mužů do kategorie nadváha nebo obezita.