Contactel klade důraz na kvalitu služeb

Telekomunikační společnost Contactel se stala členem evropské organizace European Foundation for Quality Management (EFQM). Její program kvality tak podléhá pravidlům této prestižní organizace. Contactel se tímto veřejně zavazuje k monitorovat spokojenost svých zákazníků, uplatňovat tyto poznatky při rozšiřování nabídky svých služeb a zdokonalování zákaznického servisu a zároveň soustavně zlepšovat komunikačních proces.

Členství v EFQM navíc Contactelu umožňuje aktivně se podílet na vytváření evropských standardů kvality a vyhodnocovat řadu dalších výkonnostních ukazatelů.

European Foundation for Quality Management je nezisková organizace založená v roce 1989. V současné době působí pod záštitou Evropské komise a soustřeďuje se výhradně na podporu evropských firem.

Organizace uděluje Evropskou cenu za kvalitu na základě podobných kriterií, podle kterých se v USA uděluje cena Malcome Baldridge National Quality Award.

Členy EFQM jsou přední evropské společnosti, mezi nimi British Telecom Plc, Deutsche Telecom AG, France Telecom, NOKIA, Ericsson Telecommunicatie BV, Xerox Ltd., Volkswagen AG, KPMG, Hewlett-Packard Ltd., PriceWaterhouseCoopers či Siemens AG.