"Spolupráci ukončil Carrefour," říká ke změně značky dresu za Slavii Alexandr Kliment.
Podle Carrefouru jde o dlouho plánovanou změnu. "Do budoucna se chceme soustředit hlavně na více obecně prospěšné věci, například sdružení handicapovaných," říká mluvčí jedenácti obchodů Carrefour Jana Havlíčková.
Jakou částkou budou aerolinky fotbalový klub podporovat, nechtěla ani jedna ze stran uvést. Ze složení rozpočtu Slavie nicméně vyplývá, že může jít maximálně o dvacet až třicet milionů korun ročně.
Roční výdaje Slavie se pohybují v rozmezí sto až 120 milionů korun. "Z toho čtyřicet až padesát procent je z marketingových aktivit, jako je reklama a sponzoring," říká Kliment.
ČSA budou stejně jako Carrefour generálním partnerem, což znamená, že budou posílat i nejvíce peněz. Druhou polovinu balíku si musí klub vydělat prodejem svých hráčů.
Své sponzory mají i ostatní kluby. Sparta, klub s největším rozpočtem, má až do roku 2007 smlouvu s Eurotelem. Viceprezident Sparty Daniel Křetínský už však pro Právo připustil, že s prodejem Telecomu může dojít ke změnám.