Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ČSA od začátku roku přepravily už přes čtyři miliony lidí

  15:14aktualizováno  15:14
S Českými aeroliniemi cestovaly od začátku roku 4,2 milionu lidí. To je proti loňsku bezmála o pět procent více. Největší podíl na přepravních výsledcích má pravidelná doprava, daří se především linkám směrem na východ.
Letadlo ČSA

Letadlo ČSA - Letadlo ČSA - ilustrační foto | foto: ČSAiDNES.cz

„Přepravní výsledky potvrzují správnost rozhodnutí posílit spojení mimo jiné do destinací v Rusku a do dalších zemí východní Evropy,“ poznamenal viceprezident pro marketing a prodej ČSA Petr Řehák.

ČSA proto chtějí posílit lety na východ i v zimní sezóně. Od zimního letového řádu, který začne platit v neděli 29. října, se zvýší frekvence letů například do Moskvy, ale také do Jekatěrinburgu, Oděsy, Talinu, Vilniusu, Sofie, Sarajeva, Lublaně, Záhřebu nebo Bukurešti.

Celkem ČSA nabízejí spojení do 120 míst ve 45 zemích světa.

Vedle pravidelných linek posilovaly ČSA i na charterových letech. Zde aerolinie vykázaly zlepšení o 15 procent, od ledna do září přepravily 685 000 cestujících.

Nejčastějším cílem charterových letů byla Hurghada v Egyptě, Heraklion na Krétě a turecká Antalya. Nejvzdálenější destinací bylo kubánské Varadero.

I přes zlepšující se přepravní výsledky ale aerolinky sužují potíže s hospodařením Společnost letos očekává ztrátu, požaduje dokonce pomoc od státu.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.