„Hlavním důvodem ukončení spolupráce je současná ekonomická situace ČSA. Logika čísel říká, že pokud je firma v téměř půl miliardové ztrátě, nelze investovat peníze do projektů tohoto typu,“ zdůvodnil rozhodnutí prezident ČSA Radomír Lašák.
Rozhodnutím sponzorovat Slavii vzbudil loni rozruch Lašákův předchůdce Jaroslav Tvrdík. Už tehdy bylo totiž zřejmé, že hospodaření firmy se zhoršuje a někteří kritici upozorňovali, že exministr Tvrdík vyhověl náruživým slávistům - premiéru Paroubkovi a jeho předchůdci Grossovi.
Jakou částkou aerolinky fotbalový klub podporovaly, se přesně neví. Ze složení rozpočtu Slavie nicméně vyplývá, že může jít maximálně o dvacet až třicet milionů korun ročně, odhadla loni MF DNES. - více zde
„V současné době jednáme s novým strategickým partnerem, jednání se blíží úspěšnému konci. Do začátku sezóny ho představíme,“ řekl generální ředitel Slavie Vladimír Leška.
Před ČSA byl hlavním sponzorem Slavie obchodní řetězec Carrefour.