ČSA spolupracují se Citibank od roku 2006, kdy začaly cestujícím nabízet společnou kreditní kartu Citi ČSA. Kdo si ji pořídil, mohl za každý let pod hlavičkou ČSA či za nákup přes kartu sbírat míle, za které pak mohl získat například bonusové letenky či slevy v obchodech.
Dnes se za roční držení karty platí poplatek 2 500 Kč a člověk za tuto cenu dostane vedle slev například rodinné cestovní pojištění zdarma.
Právě o kreditních kartách mají podle informací IDNES.cz zástupci Citibank na tiskové konferenci mluvit. Zda propagace společné karty bude ČSA za nabídnutí vlastních letadel k reklamě stačit, nebo budou chtít také peníze, není zatím jasné.
"To jsou otázky obchodního tajemství. Do tiskové konference k tomu nemám bližší informace," řekla iDNES.cz mluvčí ČSA Hana Hejsková. Podobně reagovala i Citibank.
Travel Service dává letadla v šanc reklamě už několik let
ČSA se odhodlaly nabrat na své letouny reklamu několik let poté, co se do tohoto byznysu pustila konkurenční soukromá letecká společnost Travel Service.
"Máme s tímto typem reklamy již mnohaleté zkušenosti, naše letadla jako venkovní reklamní plochu využila již dříve nebo využívají například společnost Letiště Praha nebo Telefónica O2," říká mluvčí Travel Service Vladimíra Dufková.