Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ČSA převlékly letadlo do barev aliance SkyTeam

  14:56aktualizováno  14:56
České aerolinie se chystají představit letoun v barvách aliance SkyTeam, ke které od roku 2001 patří. Letoun ATR 42 se v nových barvách poprvé představí pasažérům 20. května na lince do Mnichova.

Letoun ATR 42 v barvách aliance SkyTeam. - ČSA | foto: ČSA

K závazku obarvit alespoň jedno letadlo z flotily do barev aliance SkyTeam se přidalo devět hlavních dopravců sdružených v tomto leteckém uskupení. Společnosti Aeroméxico a Delta Air Lines už Boeingy 767 v nových barvách představily, zbylých šest aerolinií by tak mělo učinit v následujících pěti měsících.

"České aerolinie se rozhodly do barev aliance obléknout svůj nejmenší a zároveň nejefektivnější letoun ATR 42," říká Ilona Vysoudilová z oddělení komunikace ČSA.

Podle ní nepředstavovalo přebarvení žádné dodatečné náklady, protože lak na letadlech se mění každých pět let. "Pro nové barvy SkyTeamu byl vybrán letoun, který měl změnu laku právě před sebou," dodává Vysoudilová s tím, že stroj v aliančních barvách bude ve flotile Českých aerolinií jediný.

SkyTeam

Aliance, která v současnosti sdružuje 11 leteckých dopravců, vznikla v roce 2000. Ročně přepraví kolem 462 milionů cestujících do 905 destinací.

ČSA jsou členem od roku 2001. Klienti Českých aerolinií tak získali mimo jiné možnost zapojit se do aliančních věrnostních programů.

 

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.