"Dnes se mi znovu strhlo z účtu (po 14 dnech od schválené a provedené platby) 30 eur obchodníkovi do Francie! Paní z banky mi pouze oznámila, že se to teď děje více klientům a že si mám zítra zkontrolovat účet a mělo by to být zpět," svěřil se redakci čtenář.
Situaci způsobila technická chyba, vysvětlila na dotaz iDNES.cz ČSOB. "V pondělí 7. dubna došlo k duplicitnímu zaúčtování některých transakcí provedených debetními nebo kreditními kartami. Jedná se o transakce, které byly klientům správně účtovány 24. března," uvedla mluvčí banky Pavla Hávová.
Duplicitně zaúčtované položky už banka opravila a peníze opět připsala zpět na účty klientů i s transakčními poplatky. "Tato záležitost postihla tisíce klientů. Za vzniklé problémy se dotčeným klientům velice omlouváme," dodala Hávová.