Může se hoditNevíte kam zajít na dobrý obídek nebo na odpolední kávičku? Vybírejte na dobresenajim.cz |
"Maminka měla narozeniny a já jsem jí chtěl koupit medovník. Bydlíme v Dejvicích, ale na Žižkově, kam chodím na kytaru, se mi zalíbil obchod U chlebíčka a dortíčka. Je to malý krámek, ve kterém prodávají chlebíčky a dortíčky, a to mi přišlo tak vtipný, že jsem jí ten zákusek nesl až odtamtud místo toho, abych ho koupil blízko nás," říká dvanáctiletý František.
Jeho příběh dokládá to, že název obchodu ve spojení se sortimentem, který nabízí, může část kupujících ovlivňovat v jejich nákupech. Buď tak, že je k nákupu naláká či alespoň pobaví, nebo odežene pryč.
Někdy název podniku důvěru u kolemjdoucích na první pohled nebudí, jako například žižkovský Bar Žumpa či liberecká hospoda U prasete, ale nakonec je v něm zákazník spokojen.
"U prasete vaří výborně a za dobrou cenu. Za jídlo, polévku a pití platím něco přes sto korun a někdy je tam plno tak, že se na oběd ani nedostanu. Nedávno mi sice zapomněli přinést k jídlu nápoj a když jsem se o tom číšníkovi zmínil, tak mi řekl, co se divím, že jím přece U prasete. Bylo to v legraci, takže mě to rozesmálo a chodit tam budu dál," říká Jiří Jirkovec z Liberce.
Soutěž iDNES.cz začíná 6. března 2014 (čtvrtek) a končí 14. března (pátek). Po jejím skončení zveřejníme všechny došlé fotografie (posílejte je na adresu fotoeko@idnes.cz, vyfocené nejlépe na šířku) a necháme čtenáře, aby vybrali nejzajímavější snímek.
Autor vítězné fotografie, která musí být opatřena jeho jménem, datem a místem pořízení popřípadě krátkým popisem situace, dostane honorář ve výši 1 000 Kč.