Brněnský bar v Kozí ulici.

Brněnský bar v Kozí ulici. | foto: Marek Podaný

Soutěž o nejzajímavější název podniku vyhrál Bar, který neexistuje

  • 20
Brněnský bar v Kozí ulici, jenž podle svého názvu neexistuje, vyhrál čtenářskou soutěž iDNES.cz o nejzajímavější název podniku. V anketě, do níž se z prvního kola probojovalo deset snímků, získal nejvíc hlasů. Na druhém místě skončil snímek zobrazující asijské speciality dohromady s úpravnou psů a na třetím Hospoda Kurnik Šopa.

Vítězný snímek zvítězil v konkurenci 55 fotografií zajímavých obchodů, podniků či restaurací, které do redakce poslali čtenáři iDNES.cz (více zde). Do druhého kola se probojovalo deset fotografií (více zde), vítězná získala 1 451 hlasů z celkových 4 770. "Na názvu se mi líbí jeho jednoduchost," vysvětluje Marek Podaný, autor vítězné fotografie, proč se mu název baru líbí.

Podaný bar podle svých slov sám občas navštěvuje, štamgastem v něm však není. Pokud by mohl vítěze určit on, hlasoval by pro hospodu Kurnik šopa, pro Bar U Nemožných a pro Hospodu Na Blbém místě. "Jak se říká v jednoduchosti je síla a tady se dá vyčíst ze samostatného názvu i schopnost sebekritiky a možná i poctivosti v tomhle složitém oboru," zdůvodňuje svou volbu Podaný.

Na druhém místě skončil snímek kombinující Asijské speciality a úpravnu psů U pejska a kočičky, který získal 780 hlasů. Na třetím místě pak skončila fotografie hospody Kurnik Šopa, jež obdržela od čtenářů 635 hlasů.

Všem, kteří se zúčastnili soutěže, děkujeme, a vítězi posíláme 1 000 Kč.