Čtvrtletní zisk Yahoo! překonal veškerá očekávání

  17:02aktualizováno  17:02
- Klíčový americký představitel technologického sektoru, internetová společnost Yahoo!, hospodařil ve druhém čtvrtletí letošního roku s čistým ziskem 28,30 miliónu dolarů, což je značný nárůst proti srovnatelnému období minulého roku, kdy zisk činil pouze 1,46 miliónu USD. Zisk na akcii tak vzrostl na 0,11 z předchozích 0,01 USD, uvedla společnost ve svém prohlášení.

Tržby za uvedené období vzrostly na 115,24 miliónu z předchozích 44,95 miliónu dolarů, což je další výrazné zlepšení proti očekávaným výsledkům. Analytici dotazovaní výzkumnou agenturou First Call totiž předpokládali, že výnosy v nejlepším případě slabě překročí hranici 101 miliónů USD. Podobně také u zisku na akcii čekali vzestup pouze k úrovni osmi centů.

Společnost se sídlem v kalifornské Santa Clara navíc oznámila, že počet přístupů na internetovou stránku na konci druhého čtvrtletí vzrostl na 310 miliónů ve srovnání s 235 milióny na konci března. Jen za červen přitom její stránku mimořádně navštívilo dalších 80 miliónů klientů. "Během druhého čtvrtletí jsme dále zvýšili počet klientů, globální dosah, obsah i úroveň nabízených služeb," uvedl ve svém prohlášení výkonný ředitel Tim Koogle.

Za první pololetí se čistý zisk firmy zvýšil na 48,20 miliónu z předchozích 1,04 miliónu dolarů, zatímco zisk na akcii vzrostl na 18 centů proti vyrovnanému hospodaření ve stejném období loni. Při zaúčtování nákladů na akvizice však společnost v prvním pololetí vykázala ztrátu 9,42 miliónu proti ztrátě 14,67 miliónu dolarů v prvním pololetí minulého roku.

Autor:


Témata: Akvizice, Dolar, Zisk

Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Mileniálové všech zemí, spojte se. Mladá generace se odvrací od kapitalismu

Socha Karla Marxe v německém Trieru

Popularita kapitalismu mezi mladými Američany klesá. Přibližně polovina z nich by raději žila v socialistické zemi,...

Další z rubriky

Bez plastů se jídlo zkazí o týden dřív. Bioplast stojí čtyřnásobek

Síťka na vaše pomelo s plastovým úchytem. Přece nebudete riskovat, že vám...

Řetězce restaurací a supermarketů se pod tlakem aktivistů a politiků zbavují jednorázových obalů. U potravin to ale tak...

Moravská vína čeká výjimečný ročník, letos se mohou vyrovnat francouzským

Víno (ilustrační foto)

Mimořádně dobrý ročník, hlavně pro červená vína, se rýsuje jihomoravským vinařům. Vinobraní končí a podle prvotních...

„Zemanův vodní kanál“ se vyplatí, tvrdí studie. Vyjde nejméně na 281 miliard

Kanál Dunaj - Odra - Labe, severní větev, Poodří, DOL,

Megalomanský vodní projekt Dunaj–Odra–Labe má ekonomický smysl, tvrdí studie proveditelnosti, která se zpracovávala dva...



Najdete na iDNES.cz