Podle výsledků měření pomohla náročná stabilizace podloží a okolí estakády. „Zatím ta měření jsou povzbudivá a vedou nás k tomu, že bychom mohli dálnici začít zprovozňovat v obou pruzích,“ uvedl Ťok (za ANO). Přesný termín ministerstvo dopravy nestanovilo, bude to ale po 20. září, kdy se na celé D8 uskuteční zkušební měření a testování v nedalekých tunelech.
Stavaři se na D8 vrátí znovu na jaře. „V příštím roce nás čekají další stavební úpravy, ty stavební úpravy nebudou jednoduché. Počítáme, že využijeme celou stavební sezonu i v roce příštím,“ doplnil ředitel Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa.
Omezení provozu souviselo s nestabilitou podloží v okolí. Ředitelství silnic a dálnic v uplynulých měsících nestabilní okolí zpevňovalo piloty a vysokotlakou injektáží betonu. Okolí monitoruje asi stovka čidel.