Diskuze
Nový dálniční zabiják: unavený mladík v přetížené dodávce
Děkujeme za pochopení.
S87t66a53n 40N94o61v14á38k
Dodávkáři jsou po blondýnách v teréňáku druhou nejnebezpečnější skupinou. Výkon motoru je přizpůsobený pro tunový náklad, ale věčně jezdí skoro prázdní a neodolají hrát si na závoďáky...
M78a51r63e96k 14H65r81u68b64y
To jsou vymluvy. I ridicu dodavek se tyka zakonik prace, ktery prestavky upravuje.
Na to neni treba dalsi buzerace od EU.
A33l82o41i44s 84P31l85á93š49e22k
telička?-ten zrádce ještě veu-přicmrduje???babiš ho měl ihned odvolat-škody budou nevratné
P76a24v97e18l 75C86h88a61m54r13á16d
Tachografy to řeší plně, možná navýšit do 3,5 tuny dobu jízdy na 12 hodin, protože tam automaticky odpadá výkon.
D86a78v52i39d 14K28n25a13p45e66k
Zase výmluvy policie, proč není schopna postihnout tyto dodávkáře. Stačilo by používat stávající předpisy zákona o silničním provozu 361/2000 a selský rozum
§5, odst. 1, pís. b):
Řidič je kromě povinností uvedených v § 4 dále povinen
věnovat se plně řízení vozidla nebo jízdě na zvířeti a sledovat situaci v provozu na pozemních komunikacích
§4, pís. a)
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,
Není potřeba žádný speciální zákon pro řidiče dodávek
M54i49c18h23a33l 49V94o96j12t46í13š84e87k
Nedodržování přestávek, bezohledně rychlá jízda, přetěžování dodávek které jsou do 3,5 t jen papírově, zanedbávání údržby, obvolávání zákazníků za jízdy - to jsou všechno průvodní jevy bezohledné nebo zoufalé honby za ziskem.
V USA se na "normální osobákový" řidičák může řídit "dodávka" do cca 12 tun, rozdíl je však ten, že jakmile se něco stane, všechny jakkoli související hříchy vám znalci odhalí, právníci spočítají, soud udělí tučné odškodné, a pojišťovna, pokud jste porušili pojistné podmínky (že pravidelně kontrolujete práci řidiče, náklad, jízdní doby, ...), jej po vás bude chtít. Nehody autobusů tam téměr nejsou protože jsou často pro menší dopravce likvidační.
Než zatěžovat početnější rodiny a drobné řemeslníky další legislativou, spíš bych podporoval exemplární tresty pro v článku popsané řidiče a zejména pro jejich zaměstnavatele. Bezohlední řidiči jsou statisticky větším rizikem než jaderné elektrárny, teroristé, a další věci, kterých se obáváme.
Řidičák C a D mám přes 20 let, bez nehod, nikdy jsem se nepodvolil požadavkům na nebezpečnou jízdu, nikdy jsem neměl problém najít práci, a nejsem sám. Řidiči z povolání, i služebních automobilů, musí absolvovat pravidelně školení - tam by mělo zaznít, že profesionální řidič má také jako profesionál jezdit.
D32a68v97i41d 34K48n46a16p18e44k
Unavení jezdí nejen dodávkáři. Mám osobní zkušenost s odtahovkou, co mě odtahovala z okolí Salzburgu do Brna (skoro 500 km). Maník vyjel kolem 21:00 z Jihlavy, přijel v pondělí ve 2 hodiny v noci, aby neporušil rakouský zákaz jízdy náklaďáků do neděle 24:00. Zpátky jel hned na otočku přes Linz, jižní Čechy a Vysočinu.
Na můj dotaz proč nejede po rychlejší dálnici přes Vídeň a Mikulov a motá se po okreskách JČ a Vysočiny, mi odpověděl, že v Rakousku se přísněji kontroluje dodržování bezpečnostních přestávek a na české hranice do Mikulova by to nestihl bez povinné přestávky. V Česku je to prý s policajtama v pohodě.
Takže do Brna jsme přijeli dopoledne v 10:00, borec naprosto nevyspanej po 13 hodinách noční jízdy, na benzínkách dával jedno kafe za druhým a hned se ještě vracel do Jihlavy. Nevěřil jsem svým očím, co odtahovak dělá, aby nemusela poslat 2 řidiče pro bezpečnou jízdu.
Takže celá věc je benevolence PČR. Z rakouské policie měla odtahovka vítr - (kontrola zákazu náklaďáku o víkendu, kontrola dodržování pauz), ale z české měla naprosto srandu.
Mimochodem jihlavská odtahovka se jmenuje Paseka.
I12v72a 63S81e85d25l42á26č40k68o58v10á
odtahovky, za nimi v závěsu PPL speciálně ta šetří kde může - řidiči vyjíždějící z Plzně až do Aše - začínají ráno v 5:15 tím že si sundají a srovnají celodenní náklad balíků - cca tunu a půl na hromadu, tu pak následně přeskenují a naloží do svých aut, vyjíždějí kolem 9 ráno a jedou až na místo rozvozu, kde se doslova honí až do cca 16-17 hodin, většina ženských chce zásilky ke dveřím bytu, nejlépe 4 patro bez výtahu, na oběd leckdy max na benzinu pro bagetu a kafe, pak posbírají svozy a rychle zpět na depo, dorazí kolem 19-20 hod, pak musí sami udělat uzávěrku dne, vyčíst scenery, vystát frontu u pokladny s tržbou, svozy vyházet na dopravník a teprve kolem 10 večer je hotovo. Pak na ubytovnu spát..
Kdo si myslí že se s někým střídá, tak ho uvedu reality - nestřídá, ráno musí opět nastoupit k tomu pasu, to co nestíhá rozvézt přes týden, musí dorazit v sobotu. Ti kluci dostanou max 17 tis čistého a jsou rádi.
Je tu někdo kdo by si chtěl práci u PPL zkusit? Hlavně když v inzerátech se píše že jde o práci, kterou si koordinujete sám...
Jo ještě jsem zapomněla - z toho platu si musí platit uniformu a veškeré škody na zásilkách a pokuty za stížnosti zákazníků, kterým balík nevynesl do patra, protože už nemohl..
V62i62t 48C66h57a10l68u82p93a
To, že přibývá profesionálních řidičů s mokrým řidičákem, kteří nafasujou dodávku a valí po dálnicích plně naložení 150km/h je bohužel smutná pravda....
Já mám cca 9 let naježděno cca 130-150 tis. a považuji se (i přes 0 přestupků, 0 zaviněných nehod) za slabšího řidiče a jít pracovně řídit dodávku by mne ani ve snu nenapadlo....A to si teda troufám říct že jsem trošilinku lepší řidič než ten 20 letý s čerstvým řidičákem v kapse...
P64e29t29r 94B56á15č14a
spis vase smutne pohadka.
Plne nalozena dodavka 150 ani nemuze jet.
V42i96t 18C43h98a77l31u76p40a
Když jsem jezdíval na služebky po dálnicích, tak právě krom různých "pirátů" v luxusních černých audinách či meďourech, nejrychleji jezdily právě takové dodávky.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!