Ivana Chundelová, Praha
V akci "Dobré vody", která probíhala v loňském roce, bylo účastníkům prostřednictvím spolupracujících agentur odesláno více než čtyři sta tisíc dárků. Paní Chundelové byl stejně jako ostatním, kteří žádali walkman, zaslán dopis s vysvětlením problému týkajícího se kvality těchto přístrojů. Objednáváním náhradních dárků došlo k prodlevě v distribuci oproti avizovaným termínům. V prosinci byla účastníkům zaslána omluva s informací, že dárky obdrží v nejkratší možné době. Paní Chundelová byla v agentuře DIMAR nesprávně informována o datu odesílání. Dárek jí byl doručen následně s omluvou za vzniklou situaci.
Petr Lepša, ředitel marketingu HBSW, a. s., Praha
Poznámka: Redakce Testu dostala více obdobných stížností. K vyjádření firmě HBSW poskytla pouze stížnost paní Chundelové. Několik dalších čtenářů dárky do uzávěrky tohoto čísla neobdrželo.
(ada)