Dárků za kupony se někteří nedočkali

Při akci Dobré vody vyhlášené firmou HBSW jsem nasbírala kupony v hodnotě 240 bodů a jako dárek jsem si vybrala walkman.
Při akci Dobré vody vyhlášené firmou HBSW jsem nasbírala kupony v hodnotě 240 bodů a jako dárek jsem si vybrala walkman. Kupony nalepené na hracích kartách jsem odeslala 27. 6. 2000. Po uplynutí uváděné šestitýdenní lhůty pro zaslání dárku jsem místo toho obdržela pouze dopis s vysvětlením, že walkmany jsou velmi poruchové a mám si vybrat náhradní dárek. Vybrala jsem si bodybag. Dne 11. 12. 2000, v situaci, kdy jsem stále nic nedostala, jsem od firmy HBSW získala kontakt na společnost DIMAR, která zajišťuje rozesílání dárků. Tam mi téhož dne sdělili, že dárky z měsíce června byly vypraveny 8. 12. 2000. Do dnešního dne (19. 12. 2000) bodybag nemám.
Ivana Chundelová, Praha

V akci "Dobré vody", která probíhala v loňském roce, bylo účastníkům prostřednictvím spolupracujících agentur odesláno více než čtyři sta tisíc dárků. Paní Chundelové byl stejně jako ostatním, kteří žádali walkman, zaslán dopis s vysvětlením problému týkajícího se kvality těchto přístrojů. Objednáváním náhradních dárků došlo k prodlevě v distribuci oproti avizovaným termínům. V prosinci byla účastníkům zaslána omluva s informací, že dárky obdrží v nejkratší možné době. Paní Chundelová byla v agentuře DIMAR nesprávně informována o datu odesílání. Dárek jí byl doručen následně s omluvou za vzniklou situaci.
Petr Lepša, ředitel marketingu HBSW, a. s., Praha

Poznámka: Redakce Testu dostala více obdobných stížností. K vyjádření firmě HBSW poskytla pouze stížnost paní Chundelové. Několik dalších čtenářů dárky do uzávěrky tohoto čísla neobdrželo.
(ada)

Témata: Test iDNES.cz