"Podle odhadů bychom letos měli odvysílat přibližně 1300 hodin teleshoppingu, což představuje 3,5 hodiny denně," uvedla tisková mluvčí Primy Jana Malíková.
Jaká je sledovanost teleshoppingu však v televizi říci nechtějí. "Zveřejňujeme ji jen u televizních pořadů," dodala Malíková.
Česká televize přidala teleshoppingu, protože se na něj nevztahují omezující kvóty na reklamu. "Vysíláme 80 minut teleshoppingu denně, o třetinu víc než před rokem. Díky vyšší ceně než loni plánujeme tržby za toto vysílání kolem 80 milionů korun," sdělil mluvčí České televize Martin Krafl.
Televize Nova teleshoppingu zřejmě moc nefandí. Je pro ni zbytečně levný v situaci, kdy je o její výrazně dražší reklamní časy ohromný zájem.
"Vysíláme standardně dvě půlhodiny denně, v noci a v půl šesté ráno, v sobotu v půl sedmé před dětskými pořady. Celkem to bude asi 350 hodin ročně," říká Vladimír Jurásek ze společnosti MagMédia, která zajišťuje pro Novu reklamu. Kolik na teleshoppingu vydělají, to prý speciálně nesledují. "V poměru k celkovým příjmům to nebude příliš výrazné číslo."
DÁLE ČTĚTE:
Teleshopping: zázraky se nedějí
Jak nakupovat na dálku
Pan Teleshopping Horst Fuchs