Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění

Pracovníci automobilového průmyslu ve Velké Británii mají důvod k obavám. Snaha o ukončení provozu dieselových vozidel a přechod na elektromobily by je mohla stát místo. Odborníci se shodují, že masivní propouštění je nevyhnutelné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto zbytečný článek,který zkresluje celou problematiku kolem automobilů.

0 0
možnosti
Foto

Nesmyslná hysterie. A pseuodekologické lobby. Docela by mně zajímalo co budou dělat s těžší frakcí ropy, když bude všechno jezdit jen na benzín? Tu budou asi v rámci ekologie vylejvat do moře. A propos zaregistrovali jste, že benzínové motory také produkují pevné částice? Že pneumatiky a brzdový systém produkují ještě víc pevných částic než motor? A že letadla nás bombardují tunami spáleného i nespáleného paliva? A konec konců, že auta jsou jen kapka v moři, ale co lodě u kterých je ještě problém to, že ty obrovské motory spálí i PET flašky bez jakýchkoliv filtrů a ekologie, a taky se tak děje. A diesel, který je v pořádku je stejně neekologický, ne-li méně než benzín. A pokud by někdo chtěl argumentovat, že spousta jich není atd. Tak od toho je tady STK a Policie. On ten benzín s prokopnutým výfukem taky není zrovna ekologický bonbónek. Ekologii elektromobilů nemá cenu rzebírat. Darmo mluvit, nejvíc se vydělává na davové hysterii.

0 0
možnosti

Ekologii elektromobilů nemá cenu rozebírat - s člověkem, který tomu houby rozumí.

0 0
možnosti

Já nevím, asi jsem blbej, ale proč by se mělo propouštět pro nezájem o diesely? Tak místo nich, budou do aut dávat benzínové motory a prakticky nebude důvod propustit jediného člověka. Nebo britské automobilky benzinové motory neumí vyrobit?

1 0
možnosti

No, ono pokud se budou diesely nahrazovat BEV, tak se prostě přelijí zaměstananci z jedné firmy do jiné. A někdy ani to ne. Je to zase taková novinářská panika.

0 0
možnosti

Ja bych si koupil jedine diesel

0 0
možnosti
Foto

Elektromobily v dnešnej podobe a kapacity batérie sú vhodné iba do mesta. Najlepšie v teple. Ak zastavím takom aute v zime napríklad v kolóne na diaľnici na viac hodín, ako to auto vykúrim? Nikde som sa nedočítal, ako majú vyriešené vykurovanie pri niekoľko hodinovom státí v zime. No a keď sa batéria vybije, nezostáva nič iné, iba auto odtiahnuť ku zásuvke. Ak tých áut bude napríklad 500 v blízkosti 10 nabíjačiek na pumpe, kedy sa dostanem ku nej?

0 0
možnosti

Nabíjení elektroauta z jednofázové zásuvky výkonem 3 kW 10 hodin to je 30 kWh, na to musíte v uhelné elektrárně spálit 30 kg uhlí. Výborná ekologie.

0 0
možnosti

30 kWh je 150 km nájezd. Na to musíte spálit 9 litrů nafty, ve městě i více. Není to o moc ekologičtější. Kromě toho, ta energie do baterií půjde z uhlí jen z půlky. A představte si, že ten elektromobil bude mít ve městě spotřebu i menší než mimo město. Narozdíl od toho nafťáku.

0 0
možnosti

diesely prý nikdo nechce, elektromobily taky nikdo nechce, malý benzíny taky nikdo nechce a na velký nemá leckdo peníze a celkový prodeje stoupají.... co ti lidi vlastně kupují? ;-)

0 0
možnosti

Uzasne je ze budem v evrope snizovat emise az to bude uplne nesmyslne ale zbytek sveta vesele pojede dal bez restrikci a pak se budeme divit az evropa bude tak draha ze se casem propadne...

1 0
možnosti

Už tyhle plky kolem elektromobility nehodlám číst. Elektroauta existují (=výrobci jsou schopni je vyrobit), ale nemají potenciál se za současných technologických znalostí (kapacita a dobíjení baterek) masově rozšířit. Přechod na plnou elektromobilitu jen osobních aut by znamenal pro malou Českou republiku postavit 2-3 další Temelíny s odpovídajícím zadrátováním republiky. Tohle nějaký solár nebo vyrovnávání spotřeby nepokryje. A to při současném výpadku spotřební daně z nafty a benzínu (spočte někdo, kolik desítek miliard ročně?). A pokud by elektřina zdražila aby tuto daň nahradila, tak si nikdo z provozních důvodů elektroauto nekoupí a raději bude doma topit, aby měl páru do parního stroje s generátorem elektřiny pro vlastní spotřebu.

1 2
možnosti

Zase blbosti. Teda ne všechno, s druhou větou souhlasím, ale další Temelíny nejsou potřeba. Pro přechod 5 miliónů osobních automobilů na elektřinu je potřeba 20 TWh ročně. Malá Česká republika dnes vyváží ročně kolem 17 TWH. K tomu se dá připočíst snižování výroby v noci, kdy je nižší odběr, což je akorát vhodná kapacita na noční dobíjení. Takže Česko má u dnes dost energie na elektromobily.

2 0
možnosti

Jak jsem si byl loni na jaře vybrat ojeté auto, udělal jsem si předem analýzu náhradních dílů a rizik co se může pokazit (jezdím trasy s malými dětmi cca do 20 km max.). Takže jednoznačně vyhrál atmosféra benzín 4válec 1,8 obsah. Nemá turbo, DPF, EGR, dvouhmotu, vysokotlaké čerpadlo, drahé rozvody, prostě 1 dražší srandu než druhou. Navíc při prohlídce stačilo nastartovat jak benziňáka tak jsem zkusil i diesla a bylo rozhodnoto, chcu auto, né chrochtadlo

1 0
možnosti

Ano, to je rozumný kompromis pro někoho, kdo potřebuje ošetřit cash domácí rozpočet. Ohromně elektromobilitě fandím a prorokuji jí budoucnost, ale pro větší rodinu s dětmi je to zatím bohužel, většinou nedostupné. Benzímový motor 4-válec je rozhodně dobrá volba. Tříválcové motory jsou vývojová slepá ulička. Kdo potřebuje malý úsporný vůz do města, možná bude volit ojetý elektromobil. Např. Smart for Two už se taky dělá v elektrické verzi. :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko

13. dubna 2024

Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...

Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr

18. dubna 2024

Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...

Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem

18. dubna 2024  19:30

Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...

Senátor Kennedy tepe Strnadův holding. Nechce prodat výrobce munice do Česka

18. dubna 2024  18:22

Nákup amerických výrobců munice a střeliva ze skupiny Vista Sporting Products českou zbrojovkou...

Německá nádraží dávají spát ukazatele odjezdů vlaků, spoří jim tak energii

18. dubna 2024

Vlaková nádraží v Německu zavedla úsporná opatření zaměřená na snížení spotřeby elektrické energie....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!