Diskuze
Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění
Děkujeme za pochopení.
M91i66r44o64s33l90a42v 45M14i59č64á11n
Naprosto zbytečný článek,který zkresluje celou problematiku kolem automobilů.
P39r51e49m66y12s97l 56K66y19s73e14l13a50k
Nesmyslná hysterie. A pseuodekologické lobby. Docela by mně zajímalo co budou dělat s těžší frakcí ropy, když bude všechno jezdit jen na benzín? Tu budou asi v rámci ekologie vylejvat do moře. A propos zaregistrovali jste, že benzínové motory také produkují pevné částice? Že pneumatiky a brzdový systém produkují ještě víc pevných částic než motor? A že letadla nás bombardují tunami spáleného i nespáleného paliva? A konec konců, že auta jsou jen kapka v moři, ale co lodě u kterých je ještě problém to, že ty obrovské motory spálí i PET flašky bez jakýchkoliv filtrů a ekologie, a taky se tak děje. A diesel, který je v pořádku je stejně neekologický, ne-li méně než benzín. A pokud by někdo chtěl argumentovat, že spousta jich není atd. Tak od toho je tady STK a Policie. On ten benzín s prokopnutým výfukem taky není zrovna ekologický bonbónek. Ekologii elektromobilů nemá cenu rzebírat. Darmo mluvit, nejvíc se vydělává na davové hysterii.
Z23d45e58n41ě90k 22M71o28r92á47v35e89k
Ekologii elektromobilů nemá cenu rozebírat - s člověkem, který tomu houby rozumí.
M79i55l52o48š 23S84e63t15í65k
Já nevím, asi jsem blbej, ale proč by se mělo propouštět pro nezájem o diesely? Tak místo nich, budou do aut dávat benzínové motory a prakticky nebude důvod propustit jediného člověka. Nebo britské automobilky benzinové motory neumí vyrobit?
P33e76t86r 60H60a38r92i95p77r27a61s41a24d 20H55a83j13i23č
No, ono pokud se budou diesely nahrazovat BEV, tak se prostě přelijí zaměstananci z jedné firmy do jiné. A někdy ani to ne. Je to zase taková novinářská panika.
Z46d92e81n45e14k 24K75o31r51o14t27v94i88č50k96a
Ja bych si koupil jedine diesel
L88u67b71o80m39i83r 77K32m24o29t73o58r65k45a
Elektromobily v dnešnej podobe a kapacity batérie sú vhodné iba do mesta. Najlepšie v teple. Ak zastavím takom aute v zime napríklad v kolóne na diaľnici na viac hodín, ako to auto vykúrim? Nikde som sa nedočítal, ako majú vyriešené vykurovanie pri niekoľko hodinovom státí v zime. No a keď sa batéria vybije, nezostáva nič iné, iba auto odtiahnuť ku zásuvke. Ak tých áut bude napríklad 500 v blízkosti 10 nabíjačiek na pumpe, kedy sa dostanem ku nej?
Z64d20e70n26ě22k 82P87a72v71l83i38š
Nabíjení elektroauta z jednofázové zásuvky výkonem 3 kW 10 hodin to je 30 kWh, na to musíte v uhelné elektrárně spálit 30 kg uhlí. Výborná ekologie.
Z86d88e78n82ě38k 20M44o39r31á86v22e32k
30 kWh je 150 km nájezd. Na to musíte spálit 9 litrů nafty, ve městě i více. Není to o moc ekologičtější. Kromě toho, ta energie do baterií půjde z uhlí jen z půlky. A představte si, že ten elektromobil bude mít ve městě spotřebu i menší než mimo město. Narozdíl od toho nafťáku.
J83i62ř24í 59S30c83h49w27a65c16h
diesely prý nikdo nechce, elektromobily taky nikdo nechce, malý benzíny taky nikdo nechce a na velký nemá leckdo peníze a celkový prodeje stoupají.... co ti lidi vlastně kupují?
K61r84y27s34t83o11f 11P94e98c95h10o96u88s
Uzasne je ze budem v evrope snizovat emise az to bude uplne nesmyslne ale zbytek sveta vesele pojede dal bez restrikci a pak se budeme divit az evropa bude tak draha ze se casem propadne...
J85a63r96o33m66i87r 31H66o72b79l81i26k
Už tyhle plky kolem elektromobility nehodlám číst. Elektroauta existují (=výrobci jsou schopni je vyrobit), ale nemají potenciál se za současných technologických znalostí (kapacita a dobíjení baterek) masově rozšířit. Přechod na plnou elektromobilitu jen osobních aut by znamenal pro malou Českou republiku postavit 2-3 další Temelíny s odpovídajícím zadrátováním republiky. Tohle nějaký solár nebo vyrovnávání spotřeby nepokryje. A to při současném výpadku spotřební daně z nafty a benzínu (spočte někdo, kolik desítek miliard ročně?). A pokud by elektřina zdražila aby tuto daň nahradila, tak si nikdo z provozních důvodů elektroauto nekoupí a raději bude doma topit, aby měl páru do parního stroje s generátorem elektřiny pro vlastní spotřebu.
Z96d20e85n59ě38k 29M91o23r35á83v65e35k
Zase blbosti. Teda ne všechno, s druhou větou souhlasím, ale další Temelíny nejsou potřeba. Pro přechod 5 miliónů osobních automobilů na elektřinu je potřeba 20 TWh ročně. Malá Česká republika dnes vyváží ročně kolem 17 TWH. K tomu se dá připočíst snižování výroby v noci, kdy je nižší odběr, což je akorát vhodná kapacita na noční dobíjení. Takže Česko má u dnes dost energie na elektromobily.
V16i88t 92C86h13a39l91u97p19a
Jak jsem si byl loni na jaře vybrat ojeté auto, udělal jsem si předem analýzu náhradních dílů a rizik co se může pokazit (jezdím trasy s malými dětmi cca do 20 km max.). Takže jednoznačně vyhrál atmosféra benzín 4válec 1,8 obsah. Nemá turbo, DPF, EGR, dvouhmotu, vysokotlaké čerpadlo, drahé rozvody, prostě 1 dražší srandu než druhou. Navíc při prohlídce stačilo nastartovat jak benziňáka tak jsem zkusil i diesla a bylo rozhodnoto, chcu auto, né chrochtadlo
P96e40t69r 86H76a44r16i76p39r36a26s17a36d 43H79a76j63i97č
Ano, to je rozumný kompromis pro někoho, kdo potřebuje ošetřit cash domácí rozpočet. Ohromně elektromobilitě fandím a prorokuji jí budoucnost, ale pro větší rodinu s dětmi je to zatím bohužel, většinou nedostupné. Benzímový motor 4-válec je rozhodně dobrá volba. Tříválcové motory jsou vývojová slepá ulička. Kdo potřebuje malý úsporný vůz do města, možná bude volit ojetý elektromobil. Např. Smart for Two už se taky dělá v elektrické verzi.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...