Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Dietní bagety mají pomoci Hamé ovládnout český trh

  3:03aktualizováno  3:03
Bageta v Česku by už neměla být pouze nouzovka, která rychle zažene hlad. Poté, co jednička na trhu Crocodille začala prodávat speciální "labužnické" řady, bude svou nabídku inovovat také druhý nejsilnější hráč – Hamé.
Bageta - (c) profimedia.cz/corbis

Bageta - (c) profimedia.cz/corbis - Ilustrační foto. | foto: Profimedia.cz

Ten chce od ledna zavést novou řadu výrobků Hamé Lifestyle, které by měly být méně kalorické a cílit na konzumenty, kteří doposud bagety míjeli. Obložené housky rozdělí firma do několika kategorií podle toho, pro koho budou určeny.

Druh Power by měl oslovit velké jedlíky, School školáky a bagety Fresh se zařadí do kategorie lehkých pokrmů. "Budou cílit především na ženy, půjde o dietní a svěží jídla," vysvětluje Přemysl Vícha z Hamé. Inspiraci podle něj hledala firma ve Francii.

Společnost Hamé, která je známá především konzervovanými výrobky, letos spolkla dvě konkurenční bagetové firmy Made a Bapa. Pod značkou Bapa chce bagety, především ty levnější, nabízet i nadále.

Nový sklad ve Starém Městě
Veškerá výroba půjde ze závodu v Letohradě, v Kunovicích, kde firma sídlí, výroba baget skončila. Bagetovou jedničku Crocodille chce Hamé předstihnout do dvou let. Nejvíce firmě stále vynášejí konzervované výrobky, od paštik přes zeleninu a hotová jídla až po přesnídávky.

Aby Hamé ušetřilo za jejich distribuci, otevřelo nově centrální distribuční sklad ve Starém Městě.

"Na plochu 19 tisíc metrů čtverečních se vejde 35 tisíc palet. Stavba nás stála přes čtvrt miliardy, investice by se ale měla vrátit do deseti let," uvedl ředitel logistiky Martin Štrupl. Ve skladu pracuje kolem sto dvaceti lidí, padesát pracovních míst firma nově vytvořila.

Při své současné produkci Hamé plnou kapacitu nevyužije, až čtvrtinu prostor chce nabídnout jiným firmám. "Hala je univerzální, je tam možné klidně skladovat elektro či drogerii," upřesnil Štrupl.

Firma očekává, že letos poprvé v historii utrží více než čtyři miliardy korun. Hamé stále patří českým majitelům, i když její ředitel Leoš Novotný nedávno připustil, že v případě slušné nabídky je ochotný o odprodeji firmy uvažovat.

Autoři:



Nejčtenější

Válka o prodavačky pokračuje. Nástupní mzda v Lidlu bude 28 tisíc

Nová prodejna v Berouně se otevře v následujících týdnech.

Diskonty Lidl v Česku zvýší od března nástupní mzdu pokladních a prodavaček na 28 tisíc korun, tedy o pětinu. V Praze a...

Pět tisíc dolarů na ruku a sbohem. Amazon se zbavuje lidí bez motivace

Pracovníkům ve skladu Amazon se v USA důsledně říká „associates“, tedy...

Nestandardní cestou jde americký Amazon při propouštění zaměstnanců bez motivace. Svému personálu předložil „nabídku“,...



Fronty i na půl hodiny. Kaufland má málo pokladních, lidé si stěžují

(Ilustrační snímek)

V Kauflandu na pražském Bohdalci je 25 pokladen, v posledních dnech je však běžné, že fungují jen čtyři. Nakupujících...

Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi

(Ilustrační snímek)

V Německu za poslední rok výrazně klesl prodej nových naftových aut, ceny těch ojetých šly znatelně dolů. Vývoj souvisí...

Nejmladší český miliardář začal ve skladu. Dnes ovládá zbrojařské impérium

Majitel Czechoslovak Group Michal Strnad.

Pětadvacetiletý Michal Strnad se po převodu stoprocentního podílu zbrojařsko-průmyslového holdingu Czechoslovak Group...

Další z rubriky

Pro pojistku a zároveň do kavárny. Pojišťovna Direct má nový koncept

Pojištění u kávy. Direct otevřel nový koncept, který kombinuje pojišťovnu s...

Kavárna s dětským koutkem a zároveň pojišťovna. Společnost Direct přišla s novým konceptem, který chce zákazníky zlákat...

Šikana prodejců Hyundai pokračuje. Dealerům vadí nereálné podmínky

Prodejci vozů Hyundai zuří. Naštvaly je nové smlouvy. Ilustrační snímek

Prodejní síť automobilky Hyundai zřejmě čeká další masivní odchod dealerů. První vlna postihla české zastoupení...

Tesco vyvíjí novou značku. Cenově se chce vyrovnat Lidlu

(Ilustrační snímek)

Skupina Tesco chce vyvinout samostatnou značku, díky které by se svými cenami přiblížila velkým konkurentům, jaké...

Najdete na iDNES.cz