Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Máte právo na reklamaci...

Víte, ve kterých případech máte právo se bránit, pokud s vaší pomůckou pro lepší vidění není něco v pořádku? Jak je to se zárukou u brýlí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.Navarová

Pozáruční servis u brýlí
Vážená redakce,
v optice u kamarádky se setkali se zákazníkem, který žádá náhradní díl k brýlím, které jsou 6 let staré. Ohání se různými zákony a tvrdí, že náhradní díly musí prodejce skladovat 10 let  od data prodeje výrobku.
 Zajímal by mě Váš názor a jak tohoto zákazníka uvést do reality.
Děkuji
 
0/0
30.10.2003 19:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.