Diskuze

Kvalita českých úředníků? Velké rozdíly!

Jak dopadl test MF Dnes v konkrétních případech? Kde se dozvíte, co potřebujete, a kde naopak narazíte? Jak dopadl úřad vám nejbližší?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SILVI

3. 10. 2003 13:10
urednici
mas vcelku "dobry"  nazor. pokud budu predpokladat ze podle sebe soudis druhe, tak to je dost dobry, nechtela bych s tebou jednat  nerikam, ze jsou urednci 100% ale prece jen jsou to lidi.
0 0
možnosti

Karel

3. 10. 2003 15:07
Re:
Ty budeš asi taky úředník, že?
Že vám není trapně, nedělat, vyžadovat úplatky, otravovat lidi, arogantně s nimi jednat, chtít vyšší platy a pak nakonec v internetových diskusích tvrdit "nejsem úředník, ale chci se jich zastat, nejsou všichni tak špatní..."
Zkuste si najít práci v soukromém sektoru. No, jó, to byste se ale k zákazníkům museli chovat slušně a mnohem víc pracovat...
0 0
možnosti

frank

3. 10. 2003 12:46
A to někoho překvapuje?
Vždyť tyhle soudruhy, bratry a sestry někoho, nebo držitele socanských legitimací, působící v naprosto monopolním prostředí, nemůže klient vychovávat tak, jako tomu je v komerční sféře. Tam jde totiž zákazník jinam už jenom proto, že se na něj někdo mračí. No a protože státní úředníci a další státní zaměstnanci tím pádem nemají motivaci, a navíc se domnívají, že klient je jim podřízený vazal, tak se podle toho chovají. Výsledkem toho všeho je, že kritériem není kvalifikace a kvalita jejich práce. Hodnocení a ankety se neprovádějí atd. atp. Jenže ryby smrdějí od hlavy, jak známo. Takže není divu, že se věci mají tak, jak je zobrazil popsaný průzkum. Změny nastanou teprve tehdy, až i takovéto instituce budou nuceny zavést systém kvality, tak jak se o to nyní pokouší Policie ČR. Pak teprve bude mít kvalifikace před známostmi nebo politickou příslušností přednost a projeví se to na komunikaci s klienty. Jak osobní tak teleconické nebo elektronické. Ale to si ještě samozřejmě počkáme, protože systém by eliminoval i zdroje příjmů pro notábly, které jim plynou z provizí od spolupracujících firem. Musela by vždy při nakupování, i služeb, probíhat řádná výběrová řízení. A to je z jejich pohledu nepřijatelné, protože by jim přilepšeníčko k platům vyschlo. A to bude jádro pudla, které změnám vedoucím ke zlepšení přístupu ke klientům zákonitě stojí v cestě.
0 0
možnosti