Diskuze

Boj s úředníky zatím nekončí

Jednou z možností, jak se od úřadu dozvědět, zda máte třeba nárok na přídavek na dítě, je jít si řádně vystát frontu. Druhou pak zvednout telefonní sluchátko a nechat se přepojit na příslušný odbor. Připravte se však na to, že druhá možnost nemusí být ani zdaleka jednodušší a rychlejší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viktor Vlček

4. 10. 2004 14:46
Výzkum kvality služeb
Kvalita služeb ať placených přímo (například u kadeřníka), nebo nepřímo (z našich daní na úřadě) je oprávněně předmětem zájmu široké veřejnosti. Úkolem vedoucích pracovníků všech resortů služeb má pak být zájem na zvyšování kvality poskytovaných služeb ať z ekonomických nebo prestižních důvodů. Redakce zde pro své zjištění využila ve spolupráci s odbornou agenturou metody mystery shopping - mystery visiting. Vyčerpávající informace o metodě, jejich přínosech a dopadech, o agenturách, které se službou mystery shopping - tajný nákup, v tomto případě mystery visiting - tajná návštěva zabývají, jsou přístupné na stránkách jediného odborného internetového magazinu pro výzkum trhu služeb metodou mystery shopping MYSTERY SHOPPING REPORT, na adrese http://www.mysteryshopping.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mysteryshopping.cz.
0 0
možnosti

80E-seven

28. 9. 2004 12:33
test
0 0
možnosti

Marie

24. 9. 2004 9:23
Boj s úředníky zatím nekončí
Je to jasné, že Kraj Vysočina je nejlepší. Tam totiž pracuje  hodně lidí, kteří pracovali na okresním úřadě, nebo na školském úřadě. Ti opravu vědí o čem je řeč.
Ale když jste na úřadě, kde přišli na III. obce i na krajskéúřady noví lidé, ti opravdu mohou být nervózní, protože to není lehké být ze dne na den dobrým úředníkem. To chvíli trvá. Vím to z vlastní  zkušenosti.
0 0
možnosti

Pjotr_Pjotrovic

21. 9. 2004 15:35
Informační systémy
Je zvláštní, že komerční firmy (ty které tuto komunikační politiku razí) by si nedovolily jednat se svými zákazníky tak, jako na některých úřadech. Vždyť každá velká firma, která má spoustu zákazníků, má svou infolinku a propracované informační systémy, včetně CRM (Customer Relations Managment). Proč toto zefektivňování a snižování nákladů nelze i ve státní sféře, proč je to na úřadech jako za bolševika (ne všude), proč se víc nevyužívá internet, proč, proč, proč?? Že by peníze??
0 0
možnosti

Pjotře Pjotroviči

22. 9. 2004 13:41
Re: Informační systémy
Úřady a potažmo úředníci by mohli pružně a rychle komunikovat s občanem pokud to občan vyžaduje, protože zde vydíme, že probém není v nepřístupu na internet. Píšou nám všem všelijací úředníci  
0 0
možnosti

Občan

21. 9. 2004 15:26
vždy je to o lidech
Vždy je to o lidech, o penězích, o podmínkách ve kterých žijeme.  Bohužel je zde vybudován nejednoznačný a byrokratický aparát. Na jedno razáítko je potřeba dalších 10 jiných, není jasno v zákonech, vyhláškách, nařízeních. Vše jakoby odporuje logice a zdravému rozumu. Systém, který je takto "složitý" lze jen velmi težko vysvětlit ostatním lidem. Jde o to, aby byla naprosto jednoduchá pravidla. Tím víc lidí je pochopí, tím méně je třeba času na vysvětlování, tím rychleji proces probíhá. Kupodivu v okolních státech to jde(taky tam existuje byrokracie).  Chybí kooperace mezi vlastními úřady, je nedostatečná vybavenost výpočetní technikou a přenosem dat. Už jen fakt, že když potřebujete získat telefonicky jednu informaci musíte vytočit 20 dalších čísel, je mrhání časem a energií. V žádné soukromé firmě by metody aplikované na úřadech neobstály. Přesto by úřad mohl být ekonomicky výhodný. Za svou službu by zákazník zaplatil(za rychlou a přesnou).
0 0
možnosti

postiženej úředník

21. 9. 2004 14:56
za dopravní zácpu taky můžou motoristi a přesto nadávaj!
tak si dopr*ele kur*a zkuste tu po*ranou práci tady dělat, když vám za den přijde 100 lidí a každej si chce vykecat játra!
Chtěl bych vás fakt vidět, jak jste schopný deset hodin vkuse mlýt pantem, za dveřma 20 lidí, který čekaj už čtyři hodiny, z toho půlka lidí co vůbec neměla přijít - protože se chtěj jenom na něco zeptat - a do toho ještě ten váš slavnej super DOTAZ TELEFONEM! Proboha! Jestli nějaký úředník nepoužil v telefonu sprostý slovo a byl jenom nas*anej intonací, tak to BUĎTE FAKT RÁDI!!! To je 6 MINUT na JEDNOHO ČLOVĚKA! A čím vás bude víc, tím míň je toho času.
Mám takovej pocit, že to není úředníkama, ale lidma.
JE TO TOTÉŽ, JAKO KDYŽ STOJÍTE V KOLONĚ AUT A POSLOUCHÁTE DOPRAVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ A NADÁVÁTE, JAK JE TO ZASE UCPANÝ. ALE NIKOMU UŽ NEDOJDE, ŽE JE TO PRÁVĚ TAKY KVŮLI VÁM SAMOTNÝM!!! ŽE KDYBYS TU NEBYL, TAK ŽÁDNÁ KOLONA NENI VOLE!
při tomhle množství lidí se to prostě zvládat nedá, kurňa! Ale dát něco do huby musim, tak radši budu na lidi po tomhle výkonu arogantní, než abych šel žebrat na Karlák.
Dík. :-)
0 0
možnosti

f*ckstyler

21. 9. 2004 15:10
Re: postiženej úředník
Tak to prrrr kamaráde, uvědom si, že státní zaměstnanci jsou placeni právě od těch protivných otravných lidí co Tě denně "obtěžujou" v práci a jestli se Ti to nezamlouvá tak to jdi opravdu radši žebrat. Já osobně pracuju v obchodní sféře, živým se na vlastní triko a taky musím vycházet vstříc zákazníkům ke kterým mám antipatie, ale o tom to bohužel je, protože i od takového zákazníka mám jistý finanční příjem. A pokud je mi známo, ze všeho co člověk na úřadě potřebuje vyřídit se něco platí - je zbytečné aby si mi to tady vymlouval po úřadech se pohybuju hodně často - živnostenské a finanční odbory a tam jsou poplatky ze zákona skoro za každou žádost. A když tam potom natrefim na takovýho týpka jako jseš ty, tak se ani nedivim, že jsou "daňový poplatníci" tak na*raný při představě, že právě z našich daní živýme takovej aparát darmožroutů a diletantů.
0 0
možnosti

abc

21. 9. 2004 14:07
telefon vs e-mail
Pokud chci neco obligatniho, o cemz si jsem jist, ze to budou lidi na urade tutove vedet - prosim, lze zavolat.
Mejte soudnost - pokud to jde, je lepsi cestou e-mail. Urednik ma moznost si odpoved radne rozmyslet a odpovedet mnohem korektneji. Kdyz nevi, preposle e-mail znalejsimu. Mam zkusenost, ze dnes uz se odpovedet na e-mail do 2 dnu povazuje za samozrejmost.
Je to porad lepsi nez naslouchat nejake polopravde, polomystifikaci, kterou vam dotycny/a vykokta s nejistotou (zda vam neradi neco nepatricneho) v hlase.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

21. 9. 2004 20:41
Re: telefon vs e-mail
Hm, mám zkušenost, že na email vůbec neodpoví (Státní energetická inspekce, Městský úřad Černošice, poslanci Zvěřina (ten neodpovídá ani na doporučené dopisy), Tlustý) nebo si ho pro jistotu nestáhnou vůbec (alespoň nepřijde potvrzení o doručení) - jeden z odborů kladenského magistrátu, poslanci Kocourek, Kraus, Recman, Václavek.
0 0
možnosti

abc

21. 9. 2004 13:57
nashle
Tak sluvko "nashle" me teda jeste nikdy nepohorsilo.
Urcite bych ho necekal napr. pri telefonickem kontaktu s (oficialnim) operatorem callcentra, ale u amatera (mysleno clovek, jehoz hlavni pracovni naplni neni telefonovat) to bez pohorseni toleruji.
Ja taky obvykle zakoncuji hovor slovy "Diky a nashle."
0 0
možnosti

Klára

21. 9. 2004 14:02
Re:
Upozorňuji, že jsem momentálně doma - mám dovču - aby se mě někdo nesnažil obvinit z toho, že internetím za peníze daňových poplatníků. Dělám na úřadu a jednou mi volal nějaký pán a na něco se mě vyptával. Sdělovala jsem mu informace a protože to bylo složité, snažila jsem se polopatě, aby mě pochopil. Docela jsme si hezky popovídali, párkrát jsme se zasmáli, já se s ním loučila a on mi najednou povídá: "Teda řeknu vám, s tak neprofesionálním úředníkem jsem ještě nejednal!" A prásknul telefonem. Já zůstala jako opařená, protože jsem si myslela, že mu svou veselostí, nebo jak to mám nazvat, zpříjemním kontakt s úřadem. takže zřejmě mám být sucharská a odměřená...anebo prostě "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem"
0 0
možnosti

Neurednik

21. 9. 2004 13:39
jen tak
Vazeni diskutuji, prosim uvedomte si nekolik zasadnich veci: 1. zijete v bolsevicko-svejkovskem absurdistanu, 2. (nejen) urednici v sobe ztelesnuji povahu svejku a chovani bolseviku, 3. Vy cesti VOLIci si volite ty, kteri si dosazuji uredniky, 4. zaslouzite si snad neco lepsiho 15 let po slavnem Sametu?
0 0
možnosti

Hmm

21. 9. 2004 13:37
Svastova - Praha 8
 Kdyz uz tu nekdo jmenoval konkretni jmena, ja mam taky hrozne spatne skusenosti s pani Svastovou z bytoveho na uradu Prahy 8. Maximalne neochotna, jakykoli pokus o diskusi povazuje za osobni utok a hlavne postupuje (alespon dle meho skromneho nazoru a podle toho co sem precetl v zakonech) svevolne protizakonne, napr. zada nesmyslne, nerelevantni a neopodstatnene doklady a potvrzeni k pripadum. Ma s ni nekdo z Vas taky zkusenosti
0 0
možnosti