Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neztraťte se v bludišti reklamací

Dva roky se soudil s čistírnou, v níž si nechal vyčistit kalhoty k drahému obleku. Neuspěl totiž s reklamací. Dnes má Josef Hronek z Milevska doma ve skříni nenositelný oděv a škodu desítky tisíc korun. Jak je vidět, zákazníci jsou v Česku stále ještě v moci obchodníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alenas

rieker
ano, i boty zdanlive renomovane znacky-a hlavne drahe-Rieker jsou smejd, po mesici noseni pra skla kuze na jedne z bot a vyrobce po mesicí slavnostne odpovedel, ze vada vznikla opetrebenim-mimochodem neopravitelna-nekupuj si Riekry.
0/0
20.10.2004 23:15

Libor Vencalek

zaloba vyrobce
a co takhle zazalovat vyrobcem za to, ze pouzil jiny material, nez bylo deklarovano a uvedl tim zakaznika v omyl.....  a vymahat skodu na nem?
0/0
16.10.2004 22:31

Pavel

A třetí se směje
Nejvic na tom všem stejně vyvaří právníci, znalci a soudci. Soudce nic nerozsoudí, potřebuje k tomu hromadu znaleckých posudků, které pokud si protiřečí pak si nechá vypracovat další a nakonec to stejně vždy skončí u ledu.
0/0
14.10.2004 10:36

Petr Zeman

opačná strana mince
Podívejte se na tento problém z druhé strany .Poraďte jak se bránit neseriózním zákazníkům.Podle mě je vše jen na jejich straně.
0/0
9.10.2004 11:30

med

Re: opačná strana mince
není, není a není.... Pokud o reklamaci rozhoduje výrobce a ten řekne, je to vada vzniklá používáním, nemůže se člověk nijak bránit. A šmejdů je dnes moc a nejhorší je, že i ty drahý věci jsou strašně nekvalitní...
0/0
9.10.2004 13:00

petro

Re: Re: opačná strana mince
Dobrý den, sám dělám v obchodě a moc se mi nelíbí, že je zde tlak na prodejce, aby vždy reklamaci vyřešil ke spokojenosti zákazníka. Ono to totiž vždy nejde, je to obchod a ne charita. A navozovat pocit, že on ten obchodník je pěkná svi** a mi ty prachy z něj dostat musíme je hodně laciné. Ono totiž v mnoha případech jde o podvod ze strany zakazníka. mohu vám říci, že tato praxe je více než běžná. lákadlo vyměnit po roce staré zboží za nové je dost silné. Na reklamaci má zakazník právo, ale jen na oprávněnou, ne že vždy a za vše může obchodník. ** Nejsem v oboru oděvy odborník, ale aby za vytaženou niť z nekvalitní látky na rok starých kalhotech nesla odpovědnost čistírna a platila plnou cenu oděvu.... No to je fakt hustý. Trochu soudnosti... P.S. mě nabourali auto, sice to zaplatila pojišťovna protistrany, ale mam pořád nabourané, opravené auto a jeho cena je ted nižší a ne o 5 , 10 tisíc . A to je OK.......
0/0
9.10.2004 18:46

carlos

Re: Re: Re: opačná strana mince
Naprosto souhlasím s tím,že se vede štvavá kampaň proti prodejcům!! Bohužel k jedné komerční televizní stanici se připojil i idnes. Všichni by si měli uvědomit (hlavně zákonodárci), že obchodník většinou výrobek nevyrábí, ale pouze prodává. A to díky hypermarketům už většinou s hodně směšnou marží. Tak proč není odpovědný za zmetek výrobce??!!  Bohužel prodejce je vázán různými lhůtami a povinnostmi vyplývajícími z Občanského zákoníku, ale mezi ním a výrobcem nebo distributorem je Obchodní zákoník, kde bez smlouvy nic neplatí. Zároveň opravdu velké množství zákazníků zneužívá reklamace k vlastnímu neoprávněnému měnění již zastaralého typu výrobku za nový. Zažil například zákazníka, který s ledovým klidem reklamoval mobilní telefon s rozjetým displejem a domáhal se vrácení peněz.
0/0
13.11.2004 23:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.