Diskuze

Neztraťte se v bludišti reklamací

Dva roky se soudil s čistírnou, v níž si nechal vyčistit kalhoty k drahému obleku. Neuspěl totiž s reklamací. Dnes má Josef Hronek z Milevska doma ve skříni nenositelný oděv a škodu desítky tisíc korun. Jak je vidět, zákazníci jsou v Česku stále ještě v moci obchodníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alenas

20. 10. 2004 23:15
rieker
ano, i boty zdanlive renomovane znacky-a hlavne drahe-Rieker jsou smejd, po mesici noseni pra skla kuze na jedne z bot a vyrobce po mesicí slavnostne odpovedel, ze vada vznikla opetrebenim-mimochodem neopravitelna-nekupuj si Riekry.
0 0
možnosti

Libor Vencalek

16. 10. 2004 22:31
zaloba vyrobce
a co takhle zazalovat vyrobcem za to, ze pouzil jiny material, nez bylo deklarovano a uvedl tim zakaznika v omyl.....  a vymahat skodu na nem?
0 0
možnosti

Pavel

14. 10. 2004 10:36
A třetí se směje
Nejvic na tom všem stejně vyvaří právníci, znalci a soudci. Soudce nic nerozsoudí, potřebuje k tomu hromadu znaleckých posudků, které pokud si protiřečí pak si nechá vypracovat další a nakonec to stejně vždy skončí u ledu.
0 0
možnosti

Petr Zeman

9. 10. 2004 11:30
opačná strana mince
Podívejte se na tento problém z druhé strany .Poraďte jak se bránit neseriózním zákazníkům.Podle mě je vše jen na jejich straně.
0 0
možnosti