Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přidáme plyn,plánuje nový šéf Škody

Dvaašedesátiletý Detlef Wittig má rád v práci pořádek. Schůzku plánuje dva měsíce dopředu a už teď u sebe nosí rozpis na únor. Venku za okny skromného paneláku, kde sídlí vedení Škody, stoupá k obloze vlezlá prosincová mlha a Wittig se omlouvá, že místo v 9.00 začneme až v 9.03.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arvald

Škodovka jsou v rámci
svých jednotlivých kategorií výborná auta a mají dobrý poměr cena/užitná hodnota. Jediné, co mě osobně na Škodovkách trochu vadí, je, že riziko krádeže v Česku je u Škodovky vyšší, než u jiné značky.
 
Chcete-li se dozvědět názory majitelů všech možných značek, na jejich "miláčky" (někdy pěkně proklínané), tak dobrý link je:
 
 
0/0
22.1.2005 14:08

ROGER

JSTE UBOHˇY
myslím ze skoda fabia ma na svou tridu dostatecny prostor, za tu kvalitu, jo 6000 skodovek slo do servisu, ale o jdou do servisu i vozy BMW, hlupaku, jste jenom ubohy protoze nemate na fabii, natož oktavku, tak nadavate a jezdite v lade
0/0
30.12.2004 2:35

Mirek

RE; prboha lidi
 
Vazeni,
jsme v 21 stoleti, prestante uvazovat o"Mytu" => 100 tisic je hranice pro auta, ci co?? Auta musi vydrzet tak do pul milionu km, pokud se o to starate a mate slusnou znacku , do ktere Fabie, ci Octavka bohuzel nepatri.
Jo, to tak pred 50 lety to byla pomyslna hranice, dnes uz neplati...Copak je to tak tezke jit s dobou?
Mate internet, podivejte se na nejake zahranicni chaty - a uvidite .
Nashle,
Mirek
 
0/0
18.12.2004 7:09

poslanec_termit

Re: RE; prboha lidi
Souhlas, moje Octavie ma najeto 100 tisic bez jedine zavady a ja si myslim, ze je ted tak po zabehu a do tech 500 tisic km s ni budu jezdit.
Octavie  
0/0
21.1.2005 2:14

feel.free01

proboha lidi!
nesrovnavejte logana s fabii nebo ochcafkou!
dacie je kompromis. neni bezpecna, je hrozne zpracovana a  vybava tomu autu vubec nic nerika!!
0/0
14.12.2004 13:57

petrumr

Re: proboha lidi!
čím jezdiš?Máš vůbec elektrický okna jak má logan,co o tom víš,víš kolik čechů na tym loganu dělá tady v republice,si nasranej,že occavka nemá v základu nic,a fabce po 30000Km odejde převodovka
0/0
14.12.2004 17:29

Roman

Re: Re: proboha lidi!
petrumr: Logan mě vůbec nic neříká,ale to neznamená,že musí být špatný,ale na to,že fabii odejde převodovka jsem se s chutí zasmál...V práci máme 3(1.2 HTP) kažká skoro 100tis najeto a šlapou jak hodinky,tak příště neplácej nesmysly....
0/0
16.12.2004 11:29

nd4spd

Re: Re: Re: proboha lidi!
A co hučení od předních kol, mlácení přední nápravy? To Vám neříká nic? My jich máme na firmě osm a zažívá to každá druhá. A do 100tisíc km mají ještě daleko. Převodovky jsou jakž takž, jenom jednička tam leze špatně tak jsem si ji tam zvyknul dávat přez dvojku. Stejně jako na blahé paměti 120tce.
0/0
16.12.2004 16:22

Zorro

Re: proboha lidi!
Logan je konečně kompromis, ale k drahé, prostorově malé, výkonostně mizivé (47 kW !) Fabii. Feel.free nejsi náhodou pracovník odbytu v Skodě
0/0
15.12.2004 8:17

petrumr

fiat
Tak ,konečně škodovka se odstěhuje na východ,bylo načase,a trh se otevře pěkným italským autům. nevím kolik tem drbstejn bude stát,ale stou cenou můžou jít do prd....vlastně do německa.Ví vůbec ten šéfik kolik berou moraváci?-To je největší marketingová chyba-v německu se zato vyhazuje z práce.
0/0
13.12.2004 21:42

InDaHead

Re: fiat
ono nestaci ze ty šampóni tady ty auta prodavaj ale ono se to nekomu jeste libi...crazy world
0/0
14.12.2004 13:22

makač

je to hrobař
Detlef Wittig je za zenitem. I ve VW hledali nějakou slušnou formu jak ho vyřadit z německého centra VW. Škodovka na něho tak nějak zbyla. I jeho názory v článku typu : Aut pod 8 tisíc euro, se ve střední evropě moc neprodá ? ? Narážka na Dacia Logan ( Renault-Nissan ) - že nechtějí upravit Fábii, a udělat méně ,, ušlechtilou,, verzi za méně peněz ? Vždyť již vyrábí chudou jak výbavou tak motorem Fabia Junior tříválec, s malým vnitřním prostorem za obrovskou cenu, v porovnání s Loganem který má o 5 cm delší rozvor i než nová oktávie2. Fábie se s Loganem nedá vůbec srovnávat, v ničem. Z těchto názorů jasně vyplívá, že pan Detlef Wittig žije mimo realitu. Závěrem se neubráním narážce že p. Witing nechce dělat KOMPROMIS v kvalitě, prostoru a bezpečnosti. V Euro NCAP ani jedna škodovka nepatří ke špičce, v kvalitě je také průměrná viz. 6000 škodovek do servisu. Pan Wittig je ušlechtilý popleta. Být němec neznamená nic. 
0/0
13.12.2004 21:27

mág

Re: je to hrobař
Kde žije ten WITTIG, když plácá že ve střední evropě není zájem o prostorné auto za osm tisíc euro ? ? Už jenom takovej názor jasně prozrazuje kdo je ve škodovce šéfem. Myslím že by se nikdo nezlobil kdyby byla octávie za osm tisíc euro. Když to umí třeba Dacie. Která už taky není rumunská.
0/0
13.12.2004 22:24

culda81

hnus
tak sme se konecne dockali.. Kulhanek out.. uz tedka to neni Skoda, ale jakysi vw hybrid... takze kupreda leva zpatky ani krok....
0/0
13.12.2004 16:20

Krekro

Re: hnus
Skoda je VW hibryd uz do doby zacatku octavky!
0/0
13.12.2004 21:35

David

Cele vedeni ovladli Nemci
Cele vedeni ovladli Nemci. Ludvika Kalmu nechali zabit-pamatujete si jeste na ten kamion napric celou silnici? A ten italsky ridic nebyl schopen vysvetlit, proc tam ten jeho kamion tak stoji! Asi byl az moc velky zastancem Skody. Kulhanek drzel krok a hubu a stejne mu to nepomohlo. Ted uz se vsude jenom sprechti!!!
0/0
13.12.2004 14:22

poslanec_termit

Re: Cele vedeni ovladli Nemci
Bohuzel je to tak
0/0
21.1.2005 2:12

Ladislav Body

Děkuji za Škodu Rómster pro naši utlačovanou menšinu
0/0
13.12.2004 12:50

Densemann

Jen k tomu úvodu o přesnosti...
Na přesnost si většinou potrpí lidé, kteří mají dost času a nemají co dělat. Osobní zkušenost.
0/0
13.12.2004 10:13

rousini

Re: Jen k tomu úvodu o přesnosti...
Ale SOUDRUZI, soudruzi........váš čas už je v nenávratnu.......
0/0
13.12.2004 20:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.