Diskuze
Dráhy chtějí postavit u Prahy obří tunel
Děkujeme za pochopení.
Milan
vést železnici souběžně s dálnicí (alespoň část)
A co takhle ten tunel zkrátit, přivést železnici na Zličín a pak vést po povrchu souběžně s plzeňskou dálnicí do Berouna (a dál).Zdenek
Zase nekdo tlaci na pilu...
Zase nekdo tlaci na pilu, zase se bude platit za "vyhubku" desetinasobek jeji skutecne dohody jako tomu bylo u koridoru pres Pardubice? Proc radej neivestovat penize do opravy silnic, vybudovani dalnic. Nac budovat nove, kdyz nam stavajici nefunguje! Nene, radej budem investovat miliardy do ztratovych Ceskych drah. VZDYT TEN PODNIKkaroten
Aby to nedopadlo jako pod Špičákem
Tam byl taky velkolepej záměr.....dneska jedna kolej mimo osuGoldberg
Náklady vynásobte 10ti jako obvykle
když se něco schvaluje, odhad nákladů odborníků je asi desetina budoucí ceny. Jako v Divišově ..Prosta
Re: Náklady vynásobte 10ti jako obvykle
Danny
TUNEL - PROTI
Je mi jasne ze tunel a sit VRT je velmi dulezita a je mi jasne ze se taky be zeto site neobejdeme jestlize nechceme nejak zaostavat, ale momentalni si to proste nemuzeme dovolit tolik miliard za tento tunel proinvestovat. Myslim si ze jsou "momentalne" dulezitejsi veci ,ktere je treba realizovat.jako je napriklad metro s ruzyne do centra a nebo nejaka slusna linka bez presedani. Pro turisty to musi byt opravdu moc nepekny zazitek,kdyz musi prestupovat na Dejvicke, kde to vypada jako v Rusku.Od mych zahranicncnich pratel jsem si uz musel dostatecne vyslechnout.. takze je treba jeste jednou zvazit poradne jaka investice je momentalne pro CR ta nejdulezitejsi.!!!! Doufam ze zvitezi zdravy rozum nad byrokracii a uplatky. PS: Pro tunel JSEM ale ne ted.karoten
Re: TUNEL - PRO
Tom
Nase trate
Tom
Re: Nase trate
Ted nekdo namitne, proc se teda investovalo tolik do koridoru. Pravda je takova, ze zeleznice byla v bidnem stavu, uz v osmdesatych letech se vedelo, ze se musi rekonstruovat, jinak se doslova rozpadne pod kolama vozu, prece jenom 175 az 130 let stare trate uz neco pamatuji. Takz ei kdyby se enzvysovala tratova rychlost, tak by se ty trate za drahe miliardy musley opravit, takto doslo k modernizaci, zvyseni tratove rychlosti tam kde to slo, zvyseni bezpecnosti (podjezdy, lepsi prejezdy, nastupiste na stanicich a podchody, novy zabezpecovaci system) a pritom diky tomu cast penez dala EU. Dalsim krokem(nutnosti) je tedy stavba VRT trati. CR ma spolu s Nemeckem a Belgii nejhustsi zeleznicni sit na svete, na nasem uzemi byla prvni parni zeleznice v kontinentalni Evrope, jsme tranzitni zemi a nase mala zemicka obsadila 4. misto v Evrope co se tyce objemu prepravy. Z toho plyne jedine - VRT jsou bohuzel/bohudik u nas nutnosti.hajzlbába
Jímá mne hrůza...
Sleduju tuhle diskusi už pár dní. Rád bych připoměl odkaz pár dnů starý: http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=21735po" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=21735po jehož přečtení je myslícímu člověku (nemusí být odborníkem) vcelku jasné o co jde. Bohužel jak je vidět těch soudných je menšina a jímá mne hrůza protože i ti z té opačné skupiny (většiny) mají volební právo. Jak o může na jaře dopadnout dobře ????MC
hm
pokud se odborníci shodnou a budou na to peníze, tak ať to postaví, ale vzhledem k tomu, že naše úřady nejsou schopný udělat ani Ň, tak pochybuju, že se kdy něco postaví ... už se dlouho čeká na Pražský obchvat, taky se plánuje VRT z Berlína přes Prahu do Vídně ... a to je toho určitě více ...Jonáš
Proč se Pražáci nezeptali brněnských radních?
Tom
Prov vsechny
Takze pro redakci: 300km/h nejezdi jen TGV a TGV nejezdi jen na par tratich, v dnesni dobe je sit propojujici celou Francii, Eurotunelem take s Londynem, dale TGV (Thalys) zajizdi do Bruselu, bude jezdit do Lucemburku a zajizdi do nekolika mist ve Svycarsku a Nemecku, nemecke ICE vlaky take jezdi 300km/h, v Italii soupravy ETR500 take jezdi 300km/h, Ve Spanelsku a Portugalsku jsou take uz zakladni VRT trate a stale se buduji nove, take pro 300km/h. Realita je takova, ze Evropa se bez site VRT trati proste v budoucnu neobejde, chytre narody to vi a proto stavi. Pro Ceskou republiku je postaveni VRT trati pro mezinarodni dopravu stejne klicove jako dostaveni dalnicni site, nase ekonomika se bez toho neobejde a pokud to v dohlednych 20 letech neudelame, tak zahnijem jako provincni zemicka. Pro rust ekonomiky je doprava zivotne dulezita. A ta zeleznicni je okologictejsi a dlouhobe ekonomictejsi nez silnicni.Tom
Re: Prov vsechny
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!