Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské obecní byty brání detektivové

Na černém trhu s bydlením se v hlavním městě točí miliardy. Některé městské části si pro boj proti podvodným výměnám bytů najaly soukromé detektivy. Nelegální machinace s byty totiž v metropoli dosáhly obrovských rozměrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Admin_

2 roky za podvod?
, Pan Pejchal by nám mohl vysvětlit, v čem spatřuje naplnění znaků trestného činu. Prospěch (IMHO neoprávněný) získává příslušník odekretované kasty už prostým užíváním bytu, nebo skutečnou výměnou. "Fingovaná výměna" míru prospěchu nezvyšuje. Jinak triviální způsob odrbu, je vyměnit "nájemní smlouvu" na dobu neurčitou s regulonájemným za nájemní smlouvu na dobu určitou s nájemným tržním. Máte jistotu, že prodávající nebude převod protahovat a obec může jen salutovat. Při troše kreativity si poradí každý, například chatař kupující byt vystaví nájemní smlouvu na svou chatu. Se soukromým detektivem se příslušník vyšší kasty bavit nemusí.
0/0
3.2.2006 18:20

VilemMikula

Majitel statu
Dokonale! Statni urednik se stava spekulantem a prekupnikem a to zcela legalne a jeste je na to hrdy. Zasnu kam jsme to dopracovali a ze si to nechame libit. Osobne jsem pro trzni najemne. Hrozi ale tento vyvoj. 1) Odstrani se regulace. 2) Majitele zvysi najmy. 3) Najemnici se vystehuji na ulici a budou se nejakou dobu protloukat jak se da. 4) Majitele nebudou mit zadne zisky a proto snizi pozadovane najemne na trzni najemne, tj. takove ktere jsou najemnici schopni hradit. 5) Najemnici se z ulic vrati do bytu. Nevim ale jak "preskocit body 2 a 3. Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
3.2.2006 0:07

quint

Re: Majitel statu
Jak ? Jednoduše !
1) Veškeré nájmy okamžitě stanovit ve výši minimálně potřebné k opravám - dle Ústavu soudního inženýrství v Brně a Sociologického ústavu ČSAV Praha - tedy na cca. 50,-Kč./m2/měs.
2) Poté zahájit deregulaci a stanovit percentuální strop - řekněme 10 - 25% ročně - podle lokality. Praha + Brno klidně 30%.
Veškeré Vámi popsané excesy budou takto spolehlivě eliminovány, neboť dopad zmínšných faktorů bude rozložen na dostatečně dlouhém časovém intervalu. žádný šok by tedy nehrozil.
0/0
3.2.2006 7:28

Admin_

Nejvyšší čas na Josefínské reformy
, Když jsme u trestných činů, pak úředníci obcí, například výše jmenované Prahy 9, mají taky slušnou vrstvu másla na hlavě. Jedněm nabízejí byty za 2000 měsíčně a po jiných chtějí za stejný byt 11 tisíc, přičemž zohledňují pouze kastovní původ žadatele. Ještě lepší je vydírání, když příslušníky nižší kasty nutí, aby se do vyšší kasty vplatili za částku několika set tisíc korun a tak získali práva, která vyšší kastě úředník přiznává automaticky.
0/0
3.2.2006 18:27

nebydlící

Regulovaný bytový apartheid
Sejde se takhle 25-ti letý učitel, 50-ti letý manažer a poslanec "Solidární strany" a baví se o své bytové situaci. Učitel říká "No, je to nic moc. Bydlím v panelovém 1+1 v Horních Počernicích a holý nájem platím 8.000,- Kč." Manažer povídá "To já sice platím regulované nájemné, ale holý nájem platím úplně stejný - 8.000,- Kč." "Jak je to možné?" ptá se učitel. "To je jednoduché. Můj byt v Nerudovce má WAVky, takže je to druhá kategorie. Tam je nájem 27,79 Kč/m2. No a celkově ten byt 7+2 má 288 metrů čtverečních, takže platím rovných osm - stejně jako Ty." odpoví manažer. A přidá se poslanec "Pánové to já platím také regulované nájemné 8.000,- a přitom bydlím jen v 1+1 jako učitel." "To není možné!" udiveně p
0/0
2.2.2006 20:40

nebydlící

Re: Regulovaný bytový apartheid
   povídá učitel. "No podívejte, můj byt 1+1 v Pařížské také nemá ústřední vytápění, takže je také druhé kategorie. Za těch 30 metrů čtverečních to dělá něco málo přes 800,- měsíčně za nájemné. Ale bokem si dávám měsíčně 8.000,- a sice tomu říkám nájemné, ale za zbývajících 7.200,- si každý měsíc udělám radost a něco si dopřeju. Jednou to byly litý kola na svýho Superba, pak jsem si za to zaplatil leteckou dovolenou do Tunisu no a teď budu z ušetřeného rozdílu financovat výměnu oken na chalupě." usmívá se poslanec. Učitel ale povídá "No počkejte, to ale zbytečně šetříte, ve skutečnosti byste si mohl dopřát mnohem víc - na volném trhu by nájemné takového bytu v Pařížské bylo klidně i 20 tisíc!" A poslanec zajásá "No to je geniální myšlenka! Vždyť já nemusím létat do Tunisu, ale brzy budu mít na Seychelly a na chalupě kromě oken udělám i novou střechu! A za to, žes mi tak pěkně porad
0/0
2.2.2006 20:41

nebydlící

Re: Re: Regulovaný bytový apartheid
poradil, Tě nechám klidně ve svém bytě bydlet a máš u mě i pár tisícovek slevu, když Ti to tak myslí. Máš to jen za 18 měsíčně. Snad jen jednu podmínku bych rád, abychom dodržovali - nebudeš si dávat jmenovku na schránku ani na zvonek a před sousedy ale hlavně majitelem budeš vystupovat jako příbuzný nebo že jsi jen na návštěvě. Jasný?"
0/0
2.2.2006 20:41

bezdomova

my to pak zatáhnem
Kvůli takovýmto kšeftům se oddaluje liberalizace nejdůležitějšího prvku na trhu, tedy nájmu. Kvůli úlitbě těm, co vrazili statisíce do korupce budeme muset my, daňoví poplatníci, kteří nic nemáme, na zvýhodněný nájem nedosáhneme, kvůli neochotě někoho korumpovat, platit miliardy ze svých daní na odškodnění lidí, jejichž právo bylo dáno všanc volebním úspěchům. www.bezdomova.net
0/0
2.2.2006 20:33

nebydlící

Regulovaný apartheid bytový
Regulované nájemné podle socanů chrání chudé.
 
Aby člověk mohl mít regulované nájemné, je potřeba všechny přeplatit a nabídnout radnici nejvyšší statisícové výpalné ve formě "prvního nájmu".
 
bytová politika jak za komančů...............
0/0
2.2.2006 19:22

hurvajs

přesně takovouhle podvodnou výměnu provedl Filip Dvořák, radní za ODS na magistrátu
...navíc tam šlo o byt v Pařížské ulici před privatizací, kdy radnice Prahy 1 prodává byty na nejlukrativnějším místě v republice úplně za babku. Tehdá Dvořáka odhalili a on musel odejít, ovšem vymluvil se tehdy na onkologické onemocnění (tak ho omluvil Igor Němec, tehdejší radní, později primátor, dnes šéf NBÜ tuším). A kde myslíte že dělá Dvořák dnes? Sedí v Radě na Praze 1, v roce 2002 nakonec kandidoval, i když ne do magistrátu ale jen v Praze 1. Onkologické onemocnění je asi vyléčeno (což mu ovšem přeju), jeho morální kredit nekomentuju...
0/0
2.2.2006 18:16

nebydlící

Re: přesně takovouhle podvodnou výměnu provedl Filip Dvořák, radní za ODS na magistrátu
Ono není od věci si projít vlastníky Pařížské a jiných rezidenčních lokalit (Malé Strany apod.) ve volně přístupném katastru
Člověk se tam dozví, co všechno si ti naši volení zastupitelé rozdali za milionové dárečky včetně svých známých a příbuzných...
0/0
2.2.2006 19:24

Admin_

Re: Re: přesně takovouhle podvodnou výměnu provedl Filip Dvořák, radní za ODS na magistrátu
, Pávka Bém bydlí u Štorků, chudák snad ho tou činží nelikvidujou. Bürgermeistrovi si od Prahy, jejímž je Jeník místostarostou si koupili byt, nebo spíš 1/3 domu na Malé Straně. http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ZobrazObjekt.aspx?typobjektu=jednotka&id=1446224101No většinu zbytku vlastní i nadále město, tak se nějak rozumně dohodnou, vždyť dům bude potřebovat velké investice, například vyměnit prkénka na toaletách. Nebylo pro poplatníky levnější Jeníka šoupnout na velkou? Mirek Topolánek bydlí ve vlastním v ulici Na Valech 14 http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ZobrazObjekt.aspx?typobjektu=jednotka&id=1558378101 však dluh za VAE koupil přítel co se ODS stará o ozvučení akcí zdarma a městu o osvětlšní za peníze. Topolánek sousedí s New Deal Communications v jejíž orgánech sedí nějaký Balík. Ne vlastně Dalík. Chcete to dál?
0/0
3.2.2006 19:27

Luda

Levarna zustane levarnou
Jezajimave, ze nekdo nejakou fintu a bude od duverivych duchocu ziskavat penize (pravne to bude nenapadnutelne - bude na to smlouva, kterou jen ti chudaci spatne pochopi - bute tak schvalne napsana), tak bude u vetsiny lidi krivak a podvodnik. Ale kdyz nekdo dela levarny, ktere se tahnou z dani nebo kapes vlastniku, tak si vetsina lidi mysli, ze je to v poradku. Vsak on to zatahe stat - ale kdyz to vezmu do dusledku, tak pak ten stat ma malo prostredku aby se postaral o stare spoluobcany a tudiz je takovyto vycuranek stejny jsko ten prvni. Problem je, ze socialismus tu naucil ze krast je spatne, ale ze spolecneho (statniho, firemniho atd.) se to nevadi ... jen je zajimave, ze i za sociku, se na zlodeje v samosce divalo pres prsty, ale kdyz nekdo neco nosil z prace, tak byl frajer (a protoze oboje bylo statni, tak to v dusledku vyslo nastejno)
0/0
2.2.2006 16:59

brsoň

.
Řešení je jednoduché. Naprostý zákaz výměny bytu bez souhlasu majitele, resp. možnost souhlas neudělit.  Při odchodu se prostě odejde a nový nájemník si uzavře novou nájemní smlouvu. Nájemné v nájemním bydlení určit jako % z příjmů, např. 30%. Nájemník pak předloží daňové prohlášení a je vše jasné. Pokud bude vydělávat slušně, pak se mu nevyplatí bydlet v nájmu. Takhle to někde v Evropě docela funguje. Někdy těch 30% jsou natolik slušné peníze, že půjde někam do smluvního nájemného.
0/0
2.2.2006 16:06

matus77

Re: .
A nebude jednodussi konecne prestat celostatne resit najem??? Konecne at uz do toho stat nijak nevstupuje? Jedna vec je, aby byl najemnik chranen, napr., ze mezirocne mu nemuze najem stoupnout o vice nez cca 10 - 15% ale jinak zadna regulace? Co je koho do toho, kolik vydelavam? Jaky to ma souvis s vysi najemneho. Vyse najemneho musi byt takova, jakou majitel potrebuje na splaceni investice za ktreou byt/dum poridil/postavil a na druhe strane samozrejme musi respektovat ochotu najemniku za patricnou sumu nekde bydlet. Dnesni stav, kdyz kdejaky nouma plosne urcuje do je dobre a jini noumove mu do toho stouraji a spekuluji co je lepsi vede k tomu, ze v jednom dome socialne slaba rodina s malymi detmi plati najem 9 tisic korun, zatim co vetsina partaji s mnohem vyssimi prijmy sve byty pronajima a ma z nich cerny zisk, zatimco majiteli plati jenom kolem 3 tisic mesicne za to same co ta socialne slabsi rodina. Kde je tedy ta spravedlnost? Nikde neni, je to bolsevicka zlodejina. A pokud se k
0/0
2.2.2006 16:34

Luda

Re: .
To je ale blbost .... toto by fungovalo, kdyby ty statni regulovne byty nebyly v nejlepsich lokalitach ... proc by socialka mela bydlet v centru mesta na nejlepsich adresach (a platit je 30% z maleho prijmu) a clovek, ktery se opravdu snazi by radeji bydlel na okraji, protoze by za to nechtel dat takove priserne penize .... ano ty procenta jsou rozumne, ale maximalne jako forma socialnich bytu - a ty by nemeli byt luxusni (at plochou, vybavenim nebo adresou). A uvedomte si, ze kdyz ty potencialne drahe byty date regulovcikum, tak se tim zdrazi i byty na okraji. Jak to? Je to jednoduche, kdyz bydu schopen dat 15.000 za byt, a za tuto cenu nesezenu nic lepsiho v centru, protoze tam jsou regulovcici, kteri se odtatmud neradi vystehuji (chapu je), a ty ostatni byty si rozeberou lidi, kteri za to jsou schopni dat 20.000, tak pujdu jinam, kde se na sidlisti o nic moc byt "poperu" s podobnymi, jako ja - a zustane tam ten, kdo da vice - treba za tech 15.000 ..... jenze kdyby regulovcik neme
0/0
2.2.2006 16:43

Luda

dokonceni
..... jenze kdyby regulovcik nemel regulaci, tak ten jeho byt dostanu treba ja za tech 15tis (tech co daji 20.000 je omezene mnozstvi) a uz nebudu prelacet na horsich mistech - a protoze nebude nikdo, kdo by dal na tom sidlisti za byt 15.000 (protoze ti budou na lepsim), tak tam obvykla cena bude jen treba 10.000 (ty ceny berte jen kako orientacni - na ukazku)
0/0
2.2.2006 16:44

mar

Re: .
Nejak Vam tam ovsem nesedi ty nizke prijmy. Napiste alespon jednu zemi, kde to tak funguje. Protoze tohle by mohl delat stat se svymi byty, ale ne s cizimi. Nekomu by dosadil bohateho najemnika a jinemu chudeho? Nejen ze by to bylo nespravedlive, ale jiste by to resila korupce. Navic pokud bych mel zajistene bydleni, tak jdu podnikat a sidit na danich, za najem nedam nic a na jidlo si vydelam bokem.
0/0
2.2.2006 16:49

matus77

To je vysledek bolsevickeho vypomoci "slabsim".
Misto reseni kdejakych detektivu by uz konecne mohli pana Krecka a jemu podobnych nakopat do jejich bolsevickych prdeli. Pokud se stat chce ohlizet na socialne slabe, tak at jim primo nebo prostrednictvim obce nebo jinak prispiva konkretni castkou na konkretni najem, jenz bude predmetem posouzeni. Dnes je realita takova, ze na dekrety "bydli" - spise to dale pronajimaji, jejichz socialni situace neni vubec spatne, spise naopak. A tak nejen, ze majitel bytu (a je jedno jestli obec nebo soukromnik) jim to castecne hradi ze sveho zisku a castecne rozpocita mezi ostatni partaje, krome toho ti lide jeste maji nezdaneny prijem. Opravdu socialne slabsi lide (napr. mlade rodiny s detmi) zadnou sanci nemaji, protoze nejen, ze jim nikdo na bydleni neprispeje, oni sami jeste musi prispivat bolsevickym zlodejum typu pana Krecka. Kdy uz to vsem socialomilum dojde? Asi to uz vedi, ale nikdy nepriznaji, ze lzou a kradou!!!
0/0
2.2.2006 15:46

zzz

Re: To je vysledek bolsevickeho vypomoci
Jsem toho nazoru, ze clovek by si mel poridit dite, az na nej bude mit podminky - tedy bude mi i byt.....
Nejake zprav o snizovani obyvatel u nas mne nezajimaji - 10 milionu - jak rikal muj sef pred rokem 1989 (presne rikal 15 mil se Slovenskem) - je tolik lidi, ze kdyz se ted (v listopadu 1989) vemou samopali a vsechny demostranty se postrileji a ti kteri s nimi souhlasili se popravi, tak i nejakejch 100 000 je proti tomu, kolik je unas lidi zanedbatelne cislo....
0/0
2.2.2006 16:06

MiHor

a proč?
"nájemník získá peníze za byt, který mu nepatří" hlavně proto, že jsou zde nesmyslné regulace nájemného ... jinak by měl nájemní velkou smůlu ... když je to byt obce tak se o tom píše a najímají se detektivové .. když je to byt v domě s majitelem je to vpoho a smůlu má majitel... jsou to ale věci?
0/0
2.2.2006 15:44

klaf

Není to podvod
Skuzte najít jednu právní skulinu a řekněte, co je na tom trestné. Vůbec nic. Já jsem takto kupoval byt před lety a nechal si udělat i právní rozbor. Fungovalo to tak, že jsou lidé co se k nim přihlásíte, přepíšou vám dekret  ale vy tam nebydlíte, dekret dáte do notářské úschovy stejně jako to udělá majitel vašeho budoucího bytu. Po uskutečnění výměny se to stornuje a vy máte byt. Není na tom nic nelegálního. 230000 jsem dal majiteli za koupi jeho staré TV, kterou tam nechal čili ne za dekret. Tak bych chtěl vidět, co ti detektivové v tom vidí za podvod. Ani jeden krok není podvodem.
0/0
2.2.2006 15:41

Áňa

Re: Není to podvod
ano není to podvod, pokud je to schváleno zákony.  V tom případě jsi proti regulaci nájmemného, že? jinak by  "tvoje velká byznis"  byla hloupost, že?
0/0
2.2.2006 15:44

brsoň

Re: Není to podvod
Pojďme takhle bez právních skulin dělat úplně všechno a ani se nenažerem. Problém je,že se snažíš vidět skuliny, ale takhle fungovat nejde. Skuliny hledají vždycky ti vyčuránci žijící na úkor ostatních. Kdyby skuliny hledali a našli všichni, systém by se stal nefunkčním. Není to totiž jenom o právu, ale také trochu o spravedlnosti. A proto je nutná změna právních vztahů, aby prostě výměna cizího bytu bez souhlasu majitele nebyla možná. Jako např, u leasingu, kde to všem připadá úplně normální, když to nejde. Bude to znamenat přesun lidí, co nemají na lukrativní bydlení do oblastí s nižšími cenami. To je v pořádku a žádné šmelení pak nebude.
0/0
2.2.2006 16:02

Admin_

Re: Není to podvod
, Máš pravdu. Pokud se trošku zamyslíš, je to neprůstřelné. Nikdo tě nemůže nutit, abys svůj 3+1 v centru Prahy s "regulo" 2000,- měsíčně nevyměnil za 1+kk v Mostě s nájemným 5000,- měsíčně. A nikdo ti nemůže zabránit, abys z toho nájmu v Mostě za měsíc neodešel. Prostě sis myslel, že tě udělají v Mostecké uhelné generálním ředitelem a nevyšlo to, no.
0/0
3.2.2006 19:32

Bee

Jirka Stránský
JUDr. Jirka Stránský je radním za ODS v zastupitelstvu MČ Praha 9. Nejenže dohaduje kšeftíčky s detektivem, ale také právně zastupuje stovky číňanů a čínských firem. Tyto má nahlášené na své advokátní kanceláři. Jirka Stránský + starosta řihák = dva kámoši z ÚMČ Praha 9, oba z ODS. Sami dva coby největší korupčníci bojují proti korupci!
0/0
2.2.2006 14:42

Áňa

Re: Jirka Stránský
vůbec mne to nepřekvapuje
0/0
2.2.2006 14:46

majitel domu

Re: Jirka Stránský
Ten detektiv je slušný člověk. Zachránil nám byt. Je velice skromný.
0/0
2.2.2006 14:56

KKK666

Re: Jirka Stránský
Napiš alespoň 3 čínské firmy napsané na jeho kanceláři. Myslím, že by se to dalo prověřit.
0/0
2.2.2006 14:56

Roman

Re: Re: Jirka Stránský
No na dané  adrese (Jandova 8, Praha 9) sídlí několik advokátních kanceláří, pár "normálních" firem a cca 100 čínských firem...
0/0
3.2.2006 1:01

Jirka

Výměna bytu
Není mi jasné, když se mění dva byty, jak může projít fingovaná výměna např. obecní za obecní, když na obou stranách majitel (obec) kontroluje nájemní smlouvu, tedy dekret. Kde je prostor pro podvod? Ale možná, že se má na mysli obecní versus jiný typ...
0/0
2.2.2006 14:09

DennyKK

Re: Výměna bytu
Obvykle to funguje takhle: chcete bydlet v Praze, seženete majitele co vám za pár desítek tisíc vystaví dekret, vy se k němu přihlásíte. V tom bytě nikdy nebudete. Měníte za obecní, výměna se schválí, vy se stěhujete do obecního a ten původní nájemce obecního např. do domku za Prahou. Ale určitě bude fungovat i obecní obecní.
0/0
2.2.2006 14:18

jendaa

Re: Re: Výměna bytu
ten puvodni najemce obecniho bytu si pak ale muze delat narok na ten byt ve kterem sem se narychlo prihlasil a vymenil za obecni. Tvoje teorie nejak nedava smysl, ne?
0/0
2.2.2006 14:20

masu

Re: Re: Re: Výměna bytu
Skutecne to takhle funguje, ver tomu ze si majitel ohlida, aby se mu tam nikdo nenakvartiroval. Napriklad te prihlasi do bytu ke svy stary mamine. A nebo do takovyho bytu, kam by jsi bez donuceni nesel. Znam dost znamych, ktery to takhle udelali. A jsou to dost veseli historky.
0/0
2.2.2006 14:44

Eva

Re: Re: Re: Re: Výměna bytu
je to prosté původní nájemce obecního bytu podepíše pro jistotu majiteli ihned ukončení
0/0
2.2.2006 15:14

Áňa

Re: Re: Re: Re: Re: Výměna bytu
ten tzv. kupec je takový český vyčůránek, který si myslí, že lehce příjde k bytu. Je to trochu riskatní jako každá levárna.
0/0
2.2.2006 15:17

zzz

Re: Re: Re: Re: Re: Výměna bytu
Proste musi podepsat legalni dohodu o ukonceni najmu se svym majitelem, kde se dohodli, ze za odstupne, ktere mu legalne nabidl - si najde jinej byt. Jinak penize za svuj byt nedostane - tyto penize za odtsupne samozrejme prichazeji z penez  zaplacenych za jeho puvodni byt. 
0/0
2.2.2006 15:50

SiSi

Re: Výměna bytu
i na obci pracují lidé a maše země patří k velice zkorumpovaným zvláště v oblasti bydlení, třeba je tady jádro pudla. Spíš se to dělá, že se k nájmníkovi někdo přihlásí bydlí s ním 3 roky a pak lze (dle debilních socanských zákonů) převést byt na nového nájemníka no a ten s tím původním má sepsaný třepa papír o půjčce.
0/0
2.2.2006 14:18

KKK666

Socani
Socani útočí na nejnižší lidské pudy, jakými je závist a nepřejícnost. To že člověk nechce žít v zemi, kde dochází k diskriminaci určité skupiny lidí je myslím základní slušností.
0/0
2.2.2006 13:57

nebydlící

Apartheid dvojích cen
Když PhDr. Mourovaté prodá město byt na Vinohradech za 300.000 a ta ho obratem prodá za 4.3 mil a zastupitelé tak způsobí čtyřmilionovou škodu obecní kase, pak si město mne ruce, co všechno dobrého udělalo pro obyčejné lidi.
Když si stará Kolbábková koupí byt jinde a dekret na obecní byt na Vinohradech střelí za milion na černém trhu, městu žádná škoda nevznikne - dál má nájemní byt ve vlastnictví, nepřijde o něj, ale na takové lidi je třeba najmout detektivy a potrestat je.
Apartheid dvojích cen - česká socanská bytová politika.
0/0
2.2.2006 13:41

buhut

Re: Apartheid dvojích cen
A pan nebydlíci puká závistí v diskuzních fórech a po 10 letech psaní diskuzních příspěvků stále nebydlí a platí pražský tržní nájem.
0/0
2.2.2006 13:48

Áňa

Re: Re: Apartheid dvojích cen
za to regulovčík, co zdědil byt po babičce, je vysmátý a  až bude deregualce bude mít ušetřeno na vlastní.
0/0
2.2.2006 13:55

veeger_x

Re: Re: Apartheid dvojích cen
Ještě neznamená, že když máš vlastní byt, nemůžeš o něj přijít. Vzpomeň si na mě, až se ti to stane - bude to trest za tvou škodolibost vůči těm, kteří na takové jako jsi ty doplácejí obrazně i doslova..
0/0
2.2.2006 14:18

SiSi

Re: Re: Re: Apartheid dvojích cen
něco jako když příjdu o důl? o díru v zemi?
0/0
2.2.2006 14:19

pedr64

Re: Apartheid dvojích cen
obvykle zastáváme shodné názory  ale tady nesouhlasím: stará Kolbábková nemá co prodávat dekret, ale vrátit jej obci a byt uvolnit.
0/0
2.2.2006 14:29

Áňa

Re: Re: Apartheid dvojích cen
když stará Kolbábková nebí blbá (i když byla dříve blondýna ), a proč by byt neprodala, když se najde blb, co jej koupí (co když vyhraje ods, ta má po regulaci blbeček ) a když se na to příjde tak co? Babu nezavřou.
0/0
2.2.2006 14:35

pedr64

Re: Re: Re: Apartheid dvojích cen
já netvrdím, že se tak neděje, samozřejmě že ano a to s blahoskloností úřadů. Možná by prospělo, kdyby po každé takovéto nebo podobné transakci následoval nemilosrdný vyhazov obou zúčastněných stran na ulici.
0/0
2.2.2006 14:45

Áňa

Re: Re: Re: Re: Apartheid dvojích cen
ne jediná šance je deregulace. A přímé dotace na bydlení chudým.  Kdo by prodal sociální byt, když by za něj platil tržní nájemné? Paradoxně sociálně spravedlivý systém nenabízí sociálně demokratická strana, ale ods.
0/0
2.2.2006 14:49

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Apartheid dvojích cen
v tom se shodneme, regulované nájemné (a nebo příspěvek na nájem po deregulaci) opravdu jen pro potřebné a ne pro ty, co podědili nebo úplatně získali dekret a mají prostředky na jiné bydlení. Ale ten bordel v bydlení si radnice nechaly přerůst přes hlavu a měla by nastoupit tvrdá represe
0/0
2.2.2006 14:58

Shara

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apartheid dvojích cen
Já si myslím, že obce prodali nájmneíkům byty, které by se dali nazvat sociálními a teď jsou trochu v řízkách, stavět další paneláky pro sociálně slabší je pěkná blbost.
0/0
2.2.2006 15:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.