Diskuze

Felicie skončily. Už definitivně

Výroba nejstaršího modelu v nabídce mladoboleslavské automobilky definitivně skončila. "Poslední felicií bylo krátké provedení s motorem o objemu 1,3 litru a výkonem 50 kilowattů," řekl iDNES Evžen Krauskopf ze společnosti Škoda Auto. Ve Vrchlabí se teď budou vyrábět menší série speciálních modelů škodovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

27. 6. 2001 11:20
Auto, jake?
Nakonec stejne zjistite, ze auto jsou jenom 4 kola a jeden volant a ze hlavnim smyslem auta je nekam vas prepravit a ne se honit za nejakyma obcas nesmyslnyma parametrama... Rikam to presto, ze jezdim v novem Golfu s plnou vybavou a ne v trabantu (tim jsem jezdil ale taky!).
0 0
možnosti

Roman

23. 6. 2001 21:44
FELICIE JE SKVĚLÉ AUTO
Felicie je poslední auto v kategorii malé ale v prostoru uvnitř velké auto.
0 0
možnosti

miro

27. 6. 2001 14:57
Re: FELICIE JE SKVĚLÉ AUTO
Zrejme neznate duverne Fiat Punto...
0 0
možnosti

Honza

22. 6. 2001 10:21
zaplatpanbu za fabii
Pred pulrokem jsem resil problem nova felicia - nova fabia. Vybral jsem fabii a jsem tomu rad. Cenovy rozdil cca 40.000, ale mam za to posilovac rizeni, airbag, nastavitelny volant a hlavne auto, ktere neni uz za zenitem sve technicke vyspelosti a bezpecnostnich kvalit. Fabia ma uplne novy podvozek, ktery perfektne sedi a s felicii se neda srovnat. Delsi zaruku na karoserii. Trochu silnejsi motor (1.4), ktery je zivejsi nez Felicia (1.3). Co se designu tyce, je to velmi subjektivni otazka, kterou nelze jednoznacne odpovedet. Faktem vsak zustava, ze design fabie delal clovek, ktery ted pracuje na limuzine pro britskou kralovnu, a to o leccems svedci. Jsem rad, ze Skoda se pod VW odpoutala od pohrobku typu favorit (a nalijme si cisteho vina - felicie je modifikovany favorit) a zacala vyrabet auta, na ktera muzeme byt pravem pysni.
0 0
možnosti

John

22. 6. 2001 9:20
Felicia
Mam Felicii Combi 1.6 GLX, zere to 8 , + 0.5 litru oleje/1000. Je to kram. Nicmene Felicii 1.3 mam v praci jako sluzebni auto a nebylo to tak spatne. Opravdu si myslim ze Fabia je draha.Zkuste si napocitat rozdily mezi Fabii Combi a Oktavkou, chcete li jako ja poradny kufr. Fabia je drahe male auto.Co na tom ze je bezpecne, je male, zadne male soucasne auto nemuze byt stejne bezpecne jako soucasne stredni auto.Je to otazka deformacnich zon......
0 0
možnosti

Tomas z Brna

22. 6. 2001 9:09
Felda byla skvělá.
Před měsícem jsem si koupil ojetou Feldu 1.6GLX za 149000. To auto je prostě skvělé. Po městě jezdím za 7 litrů a ta živost! Myslím si ovšem, že důležitější než výroba levných aut pro českého zákazníka je práce kterou Škodovka dává svým zaměstnancům a velkému počtu subdodavatelů. Vím o čem mluvím, včera jsem byl v Kvasinách, kde moje firma dodává nějaké Hardware. Škodovka je příliž velká nato, aby se orientovala na český trh. Spíš by mě potěšil vývoj nějakého čtvrtého modelu, něco na způsob VW-Lupo, který by nároky českého zákazníka uspokojil.
0 0
možnosti

Michal

22. 6. 2001 8:43
:-)
opravdu se prestaly ty zakulaceny favority vyrabet?? diky bohu!
0 0
možnosti

Mirek

22. 6. 2001 8:31
Fabie ano, ale ne pro nas
Pierre IX. to vystihl, ze Skodovky se tu vyrabet budou, ale Cesi v nich jezdit nebudou. Cemu se divime? Ohlizeli byste se vy na cenovou prijatelnost pro domaci klientelu, kdybyste meli stejny podil exportu na produkci jako Skoda-VW-Auto?
0 0
možnosti

mentos

21. 6. 2001 17:57
vitejte v nemecku
musime vsichni pochopit, ze skodofka je sice firma v cesku, ale vlasti ji velky nemecky nenasytny mamut, kteryho musi poslouchat.
0 0
možnosti

SASA

21. 6. 2001 14:12
EVROPA
Skodovka jde tam kam ukazuje Volkswagen takze do Evropy,tam jsou felicie uz neprodejne,v soucasne dobe je Fabie na cenove urovni zahranicnich vozidel ve sve kategorii.ted uz je jedno jestli koupite ceske auto nebo zahranicni,vyjde to v podstate na stejne penize.
0 0
možnosti

Pierre IX.

21. 6. 2001 14:34
Re: EVROPA
Co se tyce ceny auta, docela by me zajimala jedna vec. Nevim, mozna jsem naivni, ale neni to ve svete (v Evrope) tak, ze tuzemsky vyrabene auto je cenove pristupnejsi nez auta ze zahranici? A jestli ano, proc se Skodovka ubira opacnym smerem? Je to kvuli nemeckemu kapitalu? Aby to nakonec neskoncilo tak, ze se Skodovky sice v Cesku vyrabet budou, ale Cesi v nich jezdit nebudou, protoze to bude cenove neprijatelny...
0 0
možnosti

Štefan

21. 6. 2001 13:56
Šílenství
Souhlasím s většinou, že konec Felicie je velká škoda. Skoro se chce říct tragedie. Fabie je totiž proti Felicii podstatně dražší a hlavně daleko horší auto v poměru cena/komfort. Fabie se mi nelíbí ani vzhledově. Je to neštěstí pro náš národ. Před měsícem jsem se rozhodoval, čím nahradit Felicii a nakonec jsem zjistil, že je daleko lepší naž Fabii, koupit si Octavii, byť s motorem 1,4. K mému úžasu jsem zjistil, že je to výborný motor a hlavně úsporný. Jezdí za 6 litrů!!! To Fabie nedokáže. Navíc cenový rozdíl činí vlastně necelých 30.000,- Kč při porovnání střední výbavy Fabie a základní Octavie. Nevím, kam Škoda míří s Fábií, ale obávám se tímto o budoucnost prodeje i zaměstnanců. Už nyní závod přistoupil k úsporným opatřením, byť o tom nemluví. Vím to, neb jsem zaměstnanec Škody auto.
0 0
možnosti