Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velký motor - velká daň, žádají komunisté

Poslanecká sněmovna má na programu mimo jiné třetí čtení novely zákona o spotřební dani. Poplatníkům má přinést především prodloužení lhůt splatnosti, ale v jeho konečné podobě se může objevit i paragraf, který stanoví zvláštní spotřební daň pro automobily s objemem motoru nad dva litry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Svetonazor
Doporucuju zavest dan z dvoulitrovych motoru, ale jedine zaroven spolecne s dani z veku. Cim starsi osoba, tim vyssi koeficient dane, duchodci toho uz moc nepotrebuji, takze ani DPH moc neodvedou. Navrhuji: Vek Koeficient dane 0-10 -0,5 10-20 -0,35 20-30 -0,2 30-40 -0,05 40-50 +0,1 50-60 +0,25 60-70 +0,4 70-80 +0,55 atd. Minusove polozky znamenaji slevu, tj. stat bude doplacet. Cim jsou starsi, tim vic spotrebovali neobnovitelnych zdroju, vic osoupali silnice, chodniky a schody, znecistili vody a pudy, tak at to pekne zaplati. Takhle se konecne tem, co voli komance zatne tipec :o)) P.S.: O nazoru techto lidi svedci i reakce jedne pani duchodkyne od nas, mistni Mestsky zpravodaj. http://www.novarole.cz/Default.asp?a=zpr_0501#odpoved
0/0
24.5.2001 12:18

Puppet

3 rany
Navrhuji, aby kazdy obcan mel tri rany a mohl tak aspon neco ovlivnit. Apson by si konecne davali bacha na ty hovadiny, co porad vymysleji. V danich je uz takovej bordel, ze se uz ani nevi, kolikrat se za co plati. Misto aby konecne prestali krmit tu rozezranou statni kravu, tak ji radeji porad vymysleji cinnost a zradlo. A tak nam ta evropa ujizdi "na motorech vetsich nez 2l" a my se za ni plazime a zavidime. A abysme byli jeste vic v hajzlu tak trestame za schopnost vydelat si malinko vic, nez ostatni a pak ten zlomek, co z techto hodnot zbyde, utratit. PS mam Opla 2.3D, rezavou sunku v hodnote 70tis. dovezebou z Nemecka pred 2 roky. Diky. At uz ty hajzly konecne vykope.
0/0
24.5.2001 11:05

Komunista

Bohaty svine musej platit !
Hrajeme na tu nejnizsi lidskou strunu. Na zavist. Jednou se nam to jiz podarilo. Pak jsme 40 let hospodarili po svem. Ano, jsme to my - Komunisti. Komunisti - paraziti. Ano jsme svine. Tuhle zemi jsme uz dost vycucali. Vladli jsme si tu neomezenou moci. Pak se vsechno zmenilo a nas nejakou nahodou vsechny nepovesili a nepostavili mimo zakon. A nyni jsme opet v parlamentu . . .
0/0
24.5.2001 10:30

Venca

Taunus 2.3V6 za 15.000 Kc a na nej dan 80.000 Kc. Kde to jsme ??
Koupil sem si hromadu srotu. 20 let stare auto Ford Taunus za 15.000 Kc. Problem je v tom, ze ma 6-ti valcovy motor o objemu 2300 ccm. Sice kazdou chvili jeden ci druhej valec vynechava, ale podle noveho zakona za nej zaplatim dan 80.000,- Kc. BOZE, kde to zijem ! Komunisti uz ridili tuto zemi dost dlouho. Ty at uz PROBOHA nic nevymysleji !
0/0
24.5.2001 10:15

Luděk Pěkný, Ústí n.L.

Navrhovaná daň z automobilů
Dovolil bych si připomenout soudruhům komunistům, že v našem daňovém systému existuje již delší dobu tzv. silniční daň, kde už je jimi zmíněný obsah motoru "oceněn". Navíc sazby povinného ručení jsou u těchto vozidel také patřičně navýšeny. Nevím jak by se dříve komunističtí pohlaváři tvářili, když by museli za každou Tatru 613 (objem 3,5l) ve které se tak rádi zpupně vozili zaplatit ze svého 120tis. Kč. Je mi velmi smutno, že si nedobrovolně ze svých daní platím v parlamentu i takovéto lidi.
0/0
24.5.2001 10:05

Petr

Nova dan
Navrhuju aby vsichni lide kteri byli vydelecne cini v letech vlady komunistu, platili za toto dan . Proc ja mam nyni vydelavat jeste na jejich duchody , kdyz posrali vse co mohli ...??
0/0
24.5.2001 9:47

Petr

Nova dan
Navrhuju aby vsichni lide kteri byli vydelecne cini v letech vlady komunistu, platili za toto dan . Proc ja mam nyni vydelavat jeste na jejich duchody , kdyz posrali vse co mohli ...??
0/0
24.5.2001 9:47

Radek

Jste všichni jako máklý
Vaše názory, že všichni kdo maj auto silnější než 2 litry kradou nebo kradli. Já mám Omegu 2.5i V6 a nekradu a poctivě vydělávám.Ano, pracuju od sedmi od rána do šesti do večera, ale jsem za to taky zaplacenej. Vy, kdož nadáváte, zkuste chvíli nenadávat a zkusit tvořit hodnoty. Možná na takový auto taky časem vyděláte a nebude jenom závidět a remcat jak je tahle země špatná
0/0
24.5.2001 9:35

obesit@volny.cz

DaŇ
Ať každý komunista platí daň z otravování lidí
0/0
24.5.2001 7:49

pepa

Zloději a tuneláři by měli platit ještě víc
Ukažte mi Čecha, který si poctivě vydělal tolik, že si může pořídit auto s takovým objemem motoru ? Pokud skutečně tolik vydělává, tak si počáteční kapitál stejně nakradl nebo toho dociluje pomocí známostí a podplácení. Tak ať platí ! A víc !
0/0
24.5.2001 7:36

Jana Praha

Re: Zloději a tuneláři by měli platit ještě víc
Český Pepíku,já jsem si vydělala tolik,že můžu mít taková auta třeba tři a nemusela jsem proto krást a tunelovat.Když jsi neschopný trouba ,tak holt jezdi Trabantem a pukni závistí.
0/0
24.5.2001 7:45

Franta

Re: Re: Zloději a tuneláři by měli platit ještě víc
Pepo, v hospode 4.cennove skupiny, lidi co si to mohou dovolit, denne sedet nenajdes. Oprava najdes, kdyz tu hospodu koupi.
0/0
24.5.2001 8:09

Mozok

Re: Re: Zloději a tuneláři by měli platit ještě víc
Jasně, ale ani na prostituci namá každý žaludek :o)
0/0
24.5.2001 10:30

blacks

Re: Zloději a tuneláři by měli platit ještě víc
Hele, já sem si koupil ojetinu za cenu, kterou ty rovnostářský hovada chtěj dát jako daň a to sem to koupil proto, že sem velkej fanda značky. A můžu tě ujistit, že nekradu a ještě nějakou dobu to budu splácet
0/0
24.5.2001 8:09

Pavel

komuniste
Je to prachsprosta zavist komousu! Kdy uz konecne jim nekdo zacpe hubu!? Kazdeho komouse bych okamzite vyexpedoval na Kubu!!!
0/0
24.5.2001 7:34

Franta

Pohadka:jestli se to stane
V jednom malem kralovstvi, uprostred jednoho kontinentu, zil narod co porad mlcel a hodne si nechal libit. Tomuto narodu vladlo nekolik slechtickych rodu a jednoho dne, jeden z rodu prisel s napadem, pojdte vybirat vyssi desatky z motoru nad 2 litry. Jak rekli tak udelali. Narod mlcel. Cela slechta se po tomto sesla a rekla si:hele, vole voni drzej tlamy, pojdte jim zdrazit jeste neco, at je kralovska pokladna alespon poloprazdna, kdyz ted je prazdna. A tak se stalo. Zdrazovali a zdrazovali, az jednoho dne zacali ztracet prehled, kolik dani z ceho vybiraji a tu si vzpomneli na zdrazeni nad 2 litry. Vznikla tak dan dvou litru. Vzechno co bylo nad dva litry, at objemem ci cenou, bylo zbozi luxusni a tedy tvrde zdanene. Ten den kdy tato dan zacala platit, byl dnem, kdy tento mlcici narod povstal a slechte rozbil hubu. Zamyslete se nad touhle pohadkou, jinak uspesny den preji Vam vsem.:-)
0/0
24.5.2001 6:38

Pavel

závist
Je to dalsi ukazka toho, jak komunisti v lidech podnecuji tu osklivou vlastnost, ktere se rika zavist. Kdyz neco nemam ja, tak at to nema nikdo...? At trpí za to, ze je uspesnej ve svem oboru a muze si tudiz dovolit pozitky jake vetsina lidi ne, ze neco umi a vi jak prodat sve znalosti...
0/0
23.5.2001 23:16

Andrea O. Praha

AKCE A REAKCE
Chtěla jsem se tady rozčilovat,ale děkuji,pánové,ušetřili jste mne nutnosti používat sprostá slova.Až budou volby,tak si vzpomeňte na všechny tyhle komunistické a socialistické kecy a nic nedejte na tchyně a jejich vzpomínání na staré zlaté časy.
0/0
23.5.2001 23:14

Rosta

Zpatky na stromy
Jedine co mne napada ve spojitosti s politikou komunistu jsou hesla "kupredu leva, doprava ani krok" a "Zpatky na stromy do Ruska". Sami se podivejte na silnicich kolem sebe, kolik jezdi starych Fordu a Fiatu ve verzi 2,5D. Myslim, ze tito lide by tento zakon vskutku "ocenili". V pripade noveho auta to predstavuje narust ceny max. 10% - kdyz bych si mel vybrat, jestli mam ty penize odvest statu, ktery je nekde proflaka anebo si za to "doprat" palubni pocitac s automatickou klimatizaci - asi by to byla velmi jednoducha volba. Doufam, ze v parlamentu zvitezi zdravy rozum (i kdyz ho tam je poskrovnu) anebo politicka opozice.
0/0
23.5.2001 23:06

Vojta

A co diesely?
Mam Felicii 1.9, takze by me to nevadilo, ale kolik je dieselovych motoru pod dva litry? A rekl bych, ze ty jezdi docela usporne, ale radsi projedu vic benzinu a budu mit vetsi spotrebu, jenom abych nemusel platit specialni dan, ze vetsi objemy! V Cechach je proste pravidlo, ze kdyz nekdo ma neco, co ja nemam, tak ne ze budu vic pracovat a budu to mit taky, ale radsi at to nema vubec NIKDO. Takze ani ti, kdo makaji od rana do noci.
0/0
23.5.2001 22:44

coolio

Jsem pro
Ja jsem pro, protoze auto nemam :-)) Ale ne ze bych chtel nejak nekomu ublizovat, ale protoze i v americe maji napriklad "gas guzzler" tax, tedy dan, kterou plati ti majitele aut, co maji auto s vetsi spotrebou. Ja si myslim, ze dotycny manazer by klidne mohl jezdit s dvoulitrem - nebo je dvoulitr malo ? Vzdyt vytahne vic nez 200 v pohode, tak co chce. Naopak, cim drazsi to auto bude mit, tim prestiznejsi bude. A v cene auta za dva miliony se tech 80 000 ztrati. Navic je od nej bezohledne k zivotnimu prostredi, ze tak plytva drahocennou surovinou. Nasim detem i kvuli nim zadna ropa nezbyde. A to, ze to navrhuji komunisti, je mi uplne jedno, veskera politika je jedna a ta sama verbez. Tesim se na Vase mile reakce :-))
0/0
23.5.2001 22:23

Franta

Re: male doplneni
V USA je sice gas guzzler tax na auta, ale jenom na auta co nesplnuji normu spotreby pro jejich tridu. Tedy pro auta s neumerne vysokou spotrebou.(trida=osobni automobily,uzitkove automobily,tereni automobily,atd.)Vetsina automobilu i s objemem motoru 3,4,5 litru, tuto normu splnuje a tim padem se z nich zadna dan za nadmernou spotrebu neplati.(norma CAFE=corporate average fuel economy) V USA neni zadna dan z aut podle objemu motoru, tedy kazdy si kupuje co chce, na co ma penezenku a nikdo ho neomezuje a nestahuje z kuze dalsi dani.
0/0
23.5.2001 23:51

coolio

Re: Re: male doplneni
To je pravda, ale treba takovy GMC Suburban se sestilitrovym motorem je hrozne monstum. Je to terenni vuz, ale ve vice jak 90 % se nedostane do terenu, kde by vyuzil vykon a tocivy moment. Prohani se prevazne po dalnicich a spotreba je kolem 15 litru na 100 km, ne-li vice. To povazuji za naproste plytvani. At si ho jeho majitel koupi, kdyz chce, ale mel by nejak kompenzovat horsi vliv na zivotni prostredi zpusobene jeho vozem. Navic - nevim jestli je to uplne pravda - pro tzv. Light trucks neplati emisni omezeni, jakozto pro auta urcena primarne pro americke lesaky. Uzivaji je ale uplne normalni ridici, kteri si chteji zvednout svoje ego velkym vozem. A to se mi nelibi. Kdyz chce nekdo plytvat, mel by to nejakym zpusobem kompenzovat, protoze tim ze plytva odcerpava zbytecne omezene zdroje, ktere jednou budou velmi cenne. Treba i v Italii maji dan na auta s vic jak dvoulitrovym objemem. Ta dan je zahrnuta v rocnich poplatcich. Tato navrhovana dan je pausalni, jednorazova, coz je myslim si lepsi (pro ridice). Postihla by hlavne motory, ktere jsou vykonem v podstate zbytecne, v Evrope a zvlast u nas. Je pravda, ze diesely by mely mit asi vyjimku na 2,2 litru.
0/0
24.5.2001 13:29

Honza Malina,Federal Way,WA USA

KREDO LEVICE--ZDANME NEVOLNIKY,DOKUD NECO MAJI--AT UZ PAK NIC NEMAJI
Je to zajimave,jak se v CR veci vraci do starych vyjetych koleji komunisticke diktatury.Jednou je to dan za studny,potom spehovani a odposlouchavani "extremistu" (ale o tom,kdo je extremista rozhoduje stat) a ted tady tato dan z "majetku"--doktrina komunistu,ze se nekdo zmohl na lepsi a kvalitnejsi nez prumerny obyvatel---to uz tu jednou bylo.A pak si clovek precte,ze chteji byt stranou uplne jinou,nez za dob totality a zvedne se vam zaludek.Je cas rict DOST.Levice v CR jeste nic nedokazala a tak zvana "pravice" ODS ( plna ex-komunistu) taky ne.Volit mimoparlamentni stranu -treba Pravy Blok je podle me jedine vychodisko pro volice a danove poplatniky v CR---tak to vidim ja--americky obcan s ceskym srdcem.
0/0
23.5.2001 21:34

Honza

Re: KREDO LEVICE--ZDANME NEVOLNIKY,DOKUD NECO MAJI--AT UZ PAK NIC NEMAJI
nechtel bych vubec nikoho urazet, ale Spojene staty jsou pro me velice spatnym prikladem vedeni statu a vubec bych se nikde nechlubil, ze jsem American. USA se svou politikou "chudym brat a bohatym davat" by v Cesku nemela kricet moc nahlas. Pamatujte, 40% obcanu stale fandi levici a socialnim jistotam!
0/0
23.5.2001 21:51

Robos

Re: Re: KREDO LEVICE--ZDANME NEVOLNIKY,DOKUD NECO MAJI--AT UZ PAK NIC NEMAJI
Nechci urážet, ale fandové levice mají tak co plkat o vedení státu, stačí srovnat ukazatele Západu a Východu a je snadno vidět, že komouši podělali co se dalo. Nápad zdaňovat extra luxusní zboží je idea, se kterou přijde každý sociál po třetím pivu, opravdu na to není třeba být nějaký extra brainer. Po onom třetím pivu totiž každého sociála napadne, že by mu mohl čtvrté pivo zaplatit nějaký chlapík oblečený jako manažer... Komunismus je ideologie založená na myšlence, že schopní musí doplácet na neschopné a být rádi, že jim neschopní nedají po držce. Legalizuje krádež, přináší nevolnictví a glorifikuje závist.
0/0
23.5.2001 22:39

Pepa Zdanov

Daň
Komousi zaplatte dane za kazdyho z vas.
0/0
23.5.2001 21:23

Honza

Proc ne?
Ja si myslim, ze tohle opatreni je tak nanejvys lidske a pouze taha penize z kapes vsech bohatych, kterych je min. Ti, kteri na takove auto nemaji a kterych je urcite vic nez tech druhych, by na takovem opatreni jenom vydelali, protoze statni kasa by mela vice prostredku na rozvoj napriklad zeleznicnich struktur, ktere jsou urcite vic potreba nez auta s objemem motoru nad dva litry.
0/0
23.5.2001 20:58

Johny Flash

Re: Proc ne?
proc ne? 1. protoze auto s obsahem nad 2 litry jeste neznamena, ze s nim jezdi pan Jsemvevate. Podivej se nekdy po ulici kolik tam uvidis starejch aut v cene do 150k s motorem vetsim nez 2l!!! 2. pokud je to auto pana Jsemvevate, a pan Jsemvevate si na nej vydelal zakonnym zpusobem, pak nevidim sebemensi duvod, proc by mel tenhle clovek platit za sve schopnosti neschopnost jinych lidi, pokud si pan Jsemvevate vydelal ti penize nezakonne, pak prijde den, kdy bud skonci v base nebo v orliku s betonovejma botama. TAKZE JSEM ZASADNE PROTI!!!!
0/0
24.5.2001 6:41

dan

Navrhuji zavest dan z komouse a fasouna
Kazdy komous a fasoun musi platit zvlastni dan, protoze ohrozuji demokracii.
0/0
23.5.2001 20:44

Michal Jelínek

velký motor - velká daň
Hurrrrááá, začneme motorem, pak přijdou "klíčové podniky do rukou pracujícím", pak vyvlastníme všechny živnostníky a mezitím vystoupíme z NATO. Následují lágry, výslechy a politický procesy. Do prdele copak ta banda zamindrákovanejch idiotů už nikdy nedá pokoj? 14% naší populace nedochází, že rudá barva na vlajkách komunistů je krev nekomunistů... (Michal Jelínek, Praha 4)
0/0
23.5.2001 20:42

Dusan

Jenom lidska zavist
Ja nevim, co se vsichni tak rozcilujete. To si myslite, ze ceska zavist zmizela ze sveta. Neni to tak dlouho, co delali v nemecku test. Vytahli nove Porsche na jerabu do vysky cca 20m a nechali lidi hlasovat. Chcete ho nechat spadnout a nebo ho jeden z hlasujicich vyhraje? A jak si myslite, ze to dopadlo. Jeden z hlasujicich prohlasil. No ze bych ho vyhral ja, to je nepravdepodobny a videt spadnout Porsche z 20m, to se jen tak nestane, tak at spadne. A taky ze jo SPALDO.
0/0
23.5.2001 20:27

Jan Záluský

Chvíli jsem si myslel, že je to vtip
To snad opravdu není možné. Je mi zle z toho, když vidím, co si komunisti všechno dovolí. Pan Recman, zcela jistě rok před důchodem, jezdící v ojeté škodovce se chce pomstít všech "kapitalistům" a lidem, kteří na to mají, koupit si auto s objemným motorem. Proč můžou takoví lidé o nás rozhodovat...? Proto, že v tomhle státě je ještě stále šílená spousta lidí, kteří těm komoušům snad věří.....proboha lidi - proberte se...!! Komunismus je stejné zlo jako fašismus a měl by být vymýcen z této zeměkoule. Ale bohužel všechno je to v lidech, dokud budou mezi námi lidé, jako jeden člověk zde v diskusi, který psal, že má motor jen 0,9....tak nás všechny zahubí rudý mor....
0/0
23.5.2001 20:21

Josef

Jsou to šílenci...
Jistě, to by se jim hodilo, zase nás nacpat do Škodovek 120L!!! To fakt nemá obdoby, nevydělaj si na pořádný auto tak záviděj, nic jinýho v tom není!!! Už aby byly volby....
0/0
23.5.2001 20:21

curda

Velké motor - velká daň, žádají komunisté
Jediná šance je jak tvrdí kolega iniciovat postavit bolševiky mimo zákon.Problém je v tom, že zde bylo před 89 3 mil. bolševiků a většina sedí i v parlamentu.Nacisté jsou postaveni mimo zákon a bolševici nikoliv, divní výklad zákona, to je ten českej absurdistán.
0/0
23.5.2001 19:26

Pavel

levice
Přes 40% lidí u nás volí levici. Dokud se budou rudokožci podporovat, budou se roztahovat čím dál víc!
0/0
23.5.2001 19:26

Leoš

Souhlas s Pavlem
Souhlasím s Pavlem.Zdanil bych velikost penisu, ať to postihne i paní Recmanovou
0/0
23.5.2001 19:23

Richard Link

Dan
To uz opravdu presahuje vsechny meze. Jak pise Vaclav M., prece kdyz mam velky motor, musim logicky kupovat vic benzinu. Cim je dan zaplacena, jako by nestacilo povinny ruceni, a vubec vsechno co s velkym autem souvisi. Ale to uz tak vypada, ze KSC(M) nema nic a normalne zavidi. Vidim jedine reseni odstehovat se, a vyckat s navratem dokud nebude KSC(M) postavena mimo zakon.
0/0
23.5.2001 19:16

Drab

dan 2.0l
zdanil bych jeste dychani a slunecni svit...
0/0
23.5.2001 17:57

Vaclav M.

5.0 L Motor
Ja mam sportovni auto o obsahu 5.0L a za to jsem uz zaplatil! Co je komu do toho, jsou-li to zastaraly komunisti(kdy uz konecne vymrou?), nebo nekdo jiny v teto byrokracii.Ja take platim vice za benzin, takze dane z me utraty uz jdou jednou do kasicky, proc 2X?
0/0
23.5.2001 17:34

Pavel

Velký p.n.s - velká daň
Navrhuji zavést daň z velikosti mužského přirození, kdo ho má velký, dejme tomu více než 10 cm, tak ať zaplatí daň. Komunisté a já společně tvrdíme: Když něco máš a jsi schopný, tak za to plať.
0/0
23.5.2001 17:18

Dusan

Re: Velký p.n.s - velká daň
Zajimalo by me, zda se budou komousi branit, kdyz nechame zavest dan z velikosti penisu. Vzhledem k tomu, ze jsou to nejvetsi curaci, meli by platit i nejvetsi dan.
0/0
23.5.2001 20:19

Petr Sedlacek

zdanit všechno nebo nic
Jistě, taky by se měla zdanit spotřební daní pupky našich ústavních činitelů. Čím pupkatější poslanec, tím větší spotřební daň. Doporučil bych rozdělit je do tříd, s obvodem pasu nad 50cm, nad 70cm, nad 100cm. Podle obvodu pasu bych stanovil koeficient spotřební daňe a tím danil jejich platy. 55cm obvodu => 55% daň. Doporučuji takto postihnout všechny, kteří budou hlasovat PRO. Jako majitel vozu obsahu 2498ccm se cítím být tímto návrhem ohrožen a pokud projde, navrhuji podat žalobu za třídní diskriminaci. Vždyť automobily jsou rozděleny do tříd. Vyšší střední, nižší střední, malá třída...
0/0
23.5.2001 17:16

Pepa

Dan
Navrhuji zavest dan od objemu kysliku,kolik kazdy den clovek vydycha,dle mereni objemu plic!
0/0
23.5.2001 17:03

Dalin, majitel motoru 5.0 l

KSČM
Komunisté by měli konečně jednou provždy sklapnout a být vystřeleni na měsíc.
0/0
23.5.2001 17:02

Petr

Motor
Ja mam motor 0.954 l , navrhuju zavest dan od jednoho litru vyse.
0/0
23.5.2001 16:39

Jarda

Re: Motor
Koukam, ze si stejna svine, jako ty komousi v parlamentu :-( Navrhuji tez zdanit pripojeni k internetu (vse nad 33.6 kbps), televize podle velikosti (uhlopricka nad 40 cm) a koleckovy brusle (prumer kolecek nad 3 cm)... Netreba nic dodavat. Uz to vidim, ze to dopadne tak, ze to p..i (pani :-))) poslanci schvali a nemocnice se zblazni, az si koupi novou sanitku a budou platit jak mourovaty :-(((( V tomhle state jde vsechno do <censored>...
0/0
23.5.2001 16:49

Petr

Re: Re: Motor
To ne, televizi mam 56 cm. Spise je z toho poznat, jak silny auta maj paani poslanci :-(
0/0
23.5.2001 18:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.