Diskuze
Vlaky od ledna podraží
Děkujeme za pochopení.
Pavla Jakoubková ,Humpolec
Zdražení
České dráhy by se nad sebou měly zamyslet.Opět slibují zdražení jízdného (pokolikáté už?),ale bude to mít nějaký efekt? Nevšimla jsem si, že by se po nějakém zdražení zlepšila kvalita služeb Českých drah. Vlaky zůstávají stejně nespolehlivými jako byly dříve. Sice došlo ke zmodernizování interiérů některých nádražích ve větších městech, ale to pořád nezajistí, aby vlaky jezdily na čas.Pokud si já jakžto zákazník mohu vybrat spoj a způsob přepravy, zvolím si pochopitelně autobus. Je bez diskuse, že je levnější že jezdí včas. Současné počínání Českých drah je asi nutno chápat jako snahu o zbavení se cestujících.Martin
Rezijky
Taky mate ten pocit, jako by rezijek skoro pribyvalo? Jeste se mi nestalo, za poslednich nekolik let, co jezdim celkem pravidelne 1x do mesice vlakem, ze by nekdo v kupecku rezijku nemel. Nedavno jsem dokonce jsel docela plnym vlakem, kde jsem v kupecku mezi 8 lidma byl jediny s jizdenkou (rozumej -jediny bez rezijky). Pripadal jsem si docela dost blbe. Vzdyt ta moje uboha jizdenka (ac uz dost draha) nemohla ani nahodou stacit na pokryti jizdenek vsech tech ostatnich, co si vezli zadek zadarmo... Ale jo. Mate pravdu - kazdy podnik se snazi nejak zvyhodnit sve zamestnance. Kazdy, ktery na to teda ma, ze...fn
CD
Musím se také přidat. V současné době vlak používám již velmi zřídka, ale když jsem jezdil na VŠ, své jsem si vytrpěl. Trasa Chrudim-Pardubice-Praha to bylo pro mé nervy daleko větší vypětí než všechny zkoušky, které jsem složil..:-)) Trasu Chrudim-Pardubice (11km) některé spoje jezdily (dle jízdního řádu) i okolo 40min. Zpoždění na Prahu ani nebudu zmiňovat, to je normální. Dle jízdní ho řádu nebylo zvláštností příjezd z Prahy o 2min. déle než odjezd vlaku z Pardubic do HB a naopak. Když se něco zlepšilo v tomhle ohledu, tak to že se to posunulo třeba o 10min a pak už byl klid, že to opravdu, ale opravdu nestihnu!!! Postupně se na této trati (Pce-HB) snižoval počet vlaků a hlavně se zlepšovala kvalita cestování - z normálních celkem pohodlných vozů na malé motoráčky poskakující po kolejích. Na trase 11km to není ještě tak hrozné, ale ty vlaky jedou dál, na což jsou odkázáni mí rodiče jezdící každý den CR-kousek za Hlinsko... A sedět v kodrcajícím motoráčku skoro 1,5hod. to je zážitek. Teď jim ČD připravily malé spstření: přesedání v Žďárci u Skutče z jednoho motoráčku do druhého!!! Jinak třeba v Hlinsku na nádraží visí jízdní řád z této trati z již předminulého století - cestovní doba je skoro stejná. Tak ČD: Vzhůru do 21.století a zkuste ještě přikoupit pár motoráčků!! Na trati do Prahy se vám časem budou taky hodit :-)))Bodie
CD
Za takové zlodějskovyděračské ceny si může židobolševická vládnoucí klika narvat vlaky do prdele a to i s kolejema. Všade jinde ve slušném světě je vlak považován za sociální dopravní prostředek, navíc šetřící životní prostředí a proto také příslušně dotován.Ve zdejším prošustrovaném státu bude co nevidět jízda vlakem zážitkem za odměnu. Já na služby CD pokládám již dlouhou dobu kabel.araya
re na všechny
Čemu se lidi divíte, je přeci jednoduší zdražit a mít klid něž si dělat starosti s restrukturalizací a s vyhozením desetitisíců lemplů, flákačů, ožralů a jiných podivných individuí co se pohybují po všech nádražích. Na práci tam rozhodně nejsou. A dokud u nás budeme mít vyžírky typu Schlinga místo skutečných politiků tak se to rozhodně nezmění.Martin Jambor
Nedava to smysl
Clovek by cekal, ze drahy se budou snazit nahodne cestujici spise nalakat, ne odrazovat (a pozdeji je ucinit zakazniky pravidelnymi). Alespon tak by to delal normalni podnikatelsky subjekt. Bohuzel, drahy se asi skutecne snazi klickovat a pripravovat si pudu pro budouci zruseni slev a tim padem pro skutecne zdrazeni. navic nemaji zadnou motivaci zvysovat ubohou efektivitu prace. Vzdyt staci chvilku si zastavkovat a stat vse zaplati. Pracovat neni treba.Karel
Re: Nedava to smysl
Trochu definic: Náhodný cestující - obvykle cestující projíždějící, či přijíždějící ze zahraničí. Funguje to spolehlivě snad u každé dráhy na západ, že si můžete zakoupit kartu na slevu, která se vám zaplatí během max. pěti jízd, jinak cvakáte o hodně víc. A cestující ze zahraničí holt kartu použít nemůžou, tak platí jízdné v ekonomické výši. Ekonomická výše - náklady na přepravu cestujícího oproštěné od dotace státu. (takže ten cizinec, který tady neplatí daně, si tu cestu zaplatí de facto stejně, jako by tady ty daně platil) Dotace na osobní dopravu - je dorovnání ztrát z osobní dopravy ve veřejném zájmu, kterou u ČD (stejně jako u autobusových dopravců) objednává stát. Když stát nutí ČD provozovat ztrátovou činnost, musí ji také dotovat. Vzhledem ke snaze snížit dotace do ČD musí zase dát ČD možnost zvýšit ceny. Ostatně, není to až taková tragédie. Používám KMB 2000, vychází mě to dost levně i s IC/EC vlaky. V čem ČD opravdu pokulhávají je přístup zaměstnanců (vyjma Olomouce, Vyškova na Moravě a Krnova-Cvilína, kde by se pro cestujícího skoro rozkrájeli) a v tvorbě jízdního řádu. Vlaky na Ostravu by měly jezdit už každou hodinu, jak jsou přeplněné.Roman
Drahy des a hruza
Musim se priznat,ze vlak pouzivam velice malo,ale kdyz jsem vyrazil jen tak pro radost vlakem z Prahy na chatu,tak jsem jen valil oci.Je to naprosta hruza.Drahy jen zdrazuji,ale pece o cestujici je des.Nase drahy jsou naprosta ostuda.Jestli s timhle chteji jit drahy do evropy,tak to je ostuda. Ja radeji zustanu u sveho prostorneho auta nebo moji nalestene motorky. Vsechny Vas zdravimKatka
Vyssi jizdne za horsi sluzby
Uplne souhlasim s predchozimi prispevky. CD neustale zdrazuji, ale kvalita jejich sluzeb neustale klesa. Vlaky z Moravy, ktere pouzivam jsou neustale neuveritelne nacvakane..v ulicce se absolutne neda projit...v zime se netopi nebo se zacne topit, az kdyz se vlak rozjede, takze trva 3 hodiny nez se promrzly vlak alespon jakz takz prohreje. Jezdila jsem vlakem dost casto, ale dneska uz jezdim autem a verim, ze CD k tomu dozenou vsechny, kteri si to muzou jen trochu dovolit. Jen malou poznamku k te vynikajici sleve pri zpatecni jizdence...kdyz uz jedu vlakem, tak si zpatecni jizdenku kupovat nemuzu, protoze vlak v Pa odpoledne do jednoho mesta zajizdi, ale v Ne vecer ne a tudiz to neni stejna trasa :-(( CD by se spis mely zamyslet nad tim, zda potrebuji ty tuny lelkujicich zamestnancu, ktere ja z jizdeho platim.kfe
opíjejí národ rohlíkem
Vychytralé vedení Českých drah si udělalo prostor pro snadné zdražování v budoucnu, do kterého ji nebude moci zasahovat ani ministerstvo ani vláda. Před zdražením se bude zdůrazňovat, že se nezdražují zpáteční jízdenky a jízdenky pro majitele zákaznické karty. Po zdražení se bude říkat, že 90% cestujících využívá takovou nebo onakou slevu a že není možné udělovat slevy a ještě k tomu plošně, když jsou dráhy v prodělku. Pokud se budou odbourávat slevy, nebude odvolání. Už dlouho se neprovětrávalo, kolik dělá měsíční plat g.ř.ČD, náměstků a jiných úředníků ČD. Protože dotace na ČD jdou z kapes daňových poplatníků, máme právo tyto informace znát.Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!