Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prázdninové vlaky pojmou osm tisíc kol

S příchodem léta stoupá každoročně na českých železničních tratích počet cyklistů. Spolu se svými dvoukolovými miláčky se chtějí po kolejích přiblížit cíli své dovolené. Se stejnou pravidelností docházelo k v minulých letech k situacím, kdy na nástupištích ve velkých městech zůstali stát nešťastníci s bicykly, kteří se do vlaků nevešli. Letos nabídnou České dráhy pasažérům 1300 vagonů vhodných pro takzvanou zjednodušenou přepravu 8600 kol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Tomášek

Vlaky+kola
POCHVALA ČSD. Za posledních několik roků mám jen dobré zkušenosti s přepravou kol: od počátečního strachu (někdy v r. 1996), že mi někdo něco nebo celé kolo na dráze ukradne; přes asbolutní důvěru, ketrou mám cca od loňska. Začíná se mi cestování s kolem ve vlaku líbit mnohem více než autem. Zaměstnanci ČSD se ke kolařům chovají sympaticky. A to najezdím autem i vlakem za rok desetitisíce km. Dobrou novinku, pojízdnou úschovnu jsem vyzkoušel před 10 dny v neděli 30.7. cestou z Olomouce na Ramzovou, Jeseníky. Dobrá je i průkazka na podávání kol u zavazadl. vozu. Nejpodstatnější: je vznik důvěry k přepravci; sekundárně: nemusím se vracet k autu a mohu pružně měnit program. Vždyť kolo moje a mé ženy stojí dohromady více jak 50 tis. Kč. A používám je pro odpočinek po práci. At už to je okolo Prahy, kde bydlím, nebo pro cesty po Čechách a Moravě na vvíkendévých výletech. Myslím si, že mnoho lidí neví, jak dnes dráha funguje, protože jezdí jenom autem. Zpoždění není podstatné: vždyť na dálnici Praha Brno je to otázka náhody...vím co mluvím...tel. 0606 781 491, Praha 3, Tomášek
0/0
11.7.2001 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.